Gå til innhold

Club Honda - nede igjen

Ofius

Anbefalte innlegg

Møter jeg også med Vtien min jeg.. Håper at jeg får bilen i bedre form til da... Har det blitt bestilt noe sted for club-honda.org og når vil det bli lagt ut biletter?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal prøve å få med dette med gatebil på møtet ikveld. Skal høre om Petter kan sende de en mail og høre om plasser, jeg er redd det begynner å bli sent.

Info skal jeg poste etter møtet.

Kjekt om dere lager egen tråd her på forumet om hvem som kommer på gatebil, så kan det heller stå viktig info om klubbens framtid her :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få med dette med gatebil på møtet ikveld. Skal høre om Petter kan sende de en mail og høre om plasser, jeg er redd det begynner å bli sent.

Info skal jeg poste etter møtet.

Kjekt om dere lager egen tråd her på forumet om hvem som kommer på gatebil, så kan det heller stå viktig info om klubbens framtid her :)

Gatebil er ikke den samme uten Cluh-honda svingen.. eller som noen har sakt tidligere Civic svingen.. Burde få plass med tanke på vår premiering. Ring med det samme er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

En oppdatering fra de siste timers møtevirksomhet.

Server skal være oppe igjen senest mandag. Server står klar, så det kommer kun ann på å få det siste på plass fra vår ISP. Det vil også bli satt i verk tiltak slik at vi skal ha en akseptabel oppetid. Der har vi ikke vært flinke nok. Det vil være flere som har ansvar for dette så vi håper det skal hjelpe dramatisk på stabilitet og oppetid.

Medlemsbiten blir overført til meg så fort det lar seg gjøre. Etterlysninger etter giro/medlemskort og slikt vil jeg ta meg av. "All kjeft" angående dette skal jeg også ta meg av. Lister på medlemmer, nyinnmeldte og gamle medlemmer vil samles hos meg, men også være tilgjengelig for andre i styret så vi er mere fleksible hvis jeg skulle havne i grusfella en eller annen plass og ikke kunne utføre mine oppgaver. Slik "backup" er det også lagt opp til på andre kritiske funksjoner i klubben.

Til slutt vil jeg si at jeg håper at vi kan få på plass dette og at vi og våre medlemmer og fremtidige medlemmer kan få ett godt samarbeid fremover. Mye entusiasme har det vært i det siste tiden fra de som er involvert i styre. Noe av denne entusiasmen har ikke vært like enkel å få satt ut i livet pga mange uforutsette ting. Men vi håer at de siste dagers møtevirksomhet skal ende opp i en situasjon som både dere og vi kan leve med.

På forhånd takk

Mvh

For Club Honda Norge

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra,

Nå ble jeg glad, for forumet er veldig kjekt og ha. :)

Forumet og nettsiden er utrolig bra og ha ja... Føler meg lost in space uten forumet. Så til mandagen skal jeg loge meg inn å lege inn inlegg igjen.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at det skjer noe.

Da skal jeg avvente til det serveren er oppe igjen, og til jeg får tilgang til klubbens sider, så skal jeg melde meg inn i klubben snarest. :D

Er godt å høre at gnisten er stor hos Honda frelst folk... Håper at de som vil bli medlem ikke har noen hindringer med å bli det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt å høre at gnisten er stor hos Honda frelst folk... Håper at de som vil bli medlem ikke har noen hindringer med å bli det..

Hei

Gnisten er stor her også kan du si. Hindringene prøver vi nå sakte men sikkert å rydde av veien slik at vi får en struktur som fungerer.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gnisten er stor her også kan du si. Hindringene prøver vi nå sakte men sikkert å rydde av veien slik at vi får en struktur som fungerer.

Mvh

Godt å høre.. Kan fortelle at gnisten er meget stor her... Gleder meg som en unge til jul med å få bilen på veien og treffe dere

silverNSX: Holder du til i Hommelvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre.. Kan fortelle at gnisten er meget stor her... Gleder meg som en unge til jul med å få bilen på veien og treffe dere

silverNSX: Holder du til i Hommelvik?

Hei

Til jul?

Nei, jeg holder ikke til i Hommelvik. Tore Kvittem holder til der. Har vært på besøk noen ganger der thoug.

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Til jul?

Nei, jeg holder ikke til i Hommelvik. Tore Kvittem holder til der. Har vært på besøk noen ganger der thoug.

Mvh

Ja skal sette inn større motor i Civicen.. Er kvittem som holder til der. Er i militæret på Værnes som ikker er så langt unna de lille stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg skjønte at honda-folket mått ha gjort av seg en eller annen plass :) Godt å se at det ikke bare er jeg som opplever skjelving og kaldsvetting når forumet er nede ;)

Høres lovende ut det som foregår nå, så nå gjenstår det bare å se... Kanskje man får arrangert lokaltreff igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal sette inn større motor i Civicen.. Er kvittem som holder til der. Er i militæret på Værnes som ikker er så langt unna de lille stedet...

Hei, åssen motor skal du sette inn?

Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo

MG F 1,8 : Kondemnert

Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider