Gå til innhold

Club Honda - nede igjen

Ofius

Anbefalte innlegg

jaja vi får vel se hvor lenge det er til forumet kommer opp igjen for så å kolapse...

Jeg tror ikke på noen ting lengre før jeg ser det.... :rolleyes:

Det ser ut som du har bra planer martin! all respekt til styret dersom dere får dette til å komme på beina, men....

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jasså, her dere CH'ere gjemmer dere? :)

Vi gjemmer oss ikke, vi søker bare tilflukt fra CH forumet. :) Hyggelig at du også ville være med oss sombrero

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...alle sammen so d er her vi har forumet vores no :D

Takk til Styret som endli ser ut til og fo litt go gammel struktur inn i klubben igjen.. happyhappy

Glede meg til og flytte tilbake til fedre landet og begynne aa delta po treff igjen og sont etter noen aar i Statene...so vi treffes po Acr i August garantert...sukk har gott glipp av hele to ACR treff...so d skal bli gott og se om d e noen i fra d forste Acr enda e der...men intill da ha en fin vaar :rolleyes:

Lude Power :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...alle sammen so d er her vi har forumet vores no :D

Takk til Styret som endli ser ut til og fo litt go gammel struktur inn i klubben igjen.. happyhappy

Glede meg til og flytte tilbake til fedre landet og begynne aa delta po treff igjen og sont etter noen aar i Statene...so vi treffes po Acr i August garantert...sukk har gott glipp av hele to ACR treff...so d skal bli gott og se om d e noen i fra d forste Acr enda e der...men intill da ha en fin vaar :rolleyes:

Hei

Du vil mest sannsynlig dra kjensel på en storkjefta ufin nordlenning fra Narvik :)

Når er du hjemme? Første helgen i august er planlagt vet du

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det noen muligheter å få tak i petter? litt dumt at han ikke har laget noen midlertidig side med info om hva som skjer når forum og hovedsiden er nede.. domenet er jo ikke nede vettu.. så hvorfor han ikke har redirecta til noen annen midl. side skjønner jeg ikke.. dette tar ca 1min og vil dempe masse frustrasjon..

ser at petter sitter som eier av domenet club-honda.org så=)

H22A Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det noen muligheter å få tak i petter? litt dumt at han ikke har laget noen midlertidig side med info om hva som skjer når forum og hovedsiden er nede.. domenet er jo ikke nede vettu.. så hvorfor han ikke har redirecta til noen annen midl. side skjønner jeg ikke.. dette tar ca 1min og vil dempe masse frustrasjon..

ser at petter sitter som eier av domenet club-honda.org så=)

Hei

Slik det ser ut så peker club-honda.org mot ny ip nå. Server har jeg pinget og den er "alive". Som jeg skrev lengre opp her en plass så skal webside og forum være oppe senest mandag.

At det burde vært en midlertidig side er jeg helt enig i, men det har vi dessverre ikke fått til. Vi i styret så mailen fra deg også, men fokus ble lagt på å få tingene opp igjen og da ble det glemt å svare på mailen din dessverre.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Slik det ser ut så peker club-honda.org mot ny ip nå. Server har jeg pinget og den er "alive". Som jeg skrev lengre opp her en plass så skal webside og forum være oppe senest mandag.

At det burde vært en midlertidig side er jeg helt enig i, men det har vi dessverre ikke fått til. Vi i styret så mailen fra deg også, men fokus ble lagt på å få tingene opp igjen og da ble det glemt å svare på mailen din dessverre.

Mvh

okei... jeg skjønner.. hadde håpet på respons men.. hehe.. bra du sier ifra nå da=) hehe..

H22A Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du vil mest sannsynlig dra kjensel på en storkjefta ufin nordlenning fra Narvik :)

Når er du hjemme? Første helgen i august er planlagt vet du

Mvh

Joda..har ikkje glemt deg Martin..hehe kommer hjem 3.juli...so Acr har vert booka i mange mnd...skal se om vi ikkje klare og lure med han Stian(bestekompisen min) du huske vel han??

Lude Power :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta plenty bilder og lage en "guide" til meg! skal hente motoren min i morra;)

Trenger en "guide" selv.. En "guide" på hvordan jeg skal få det elektiske nettet til å funger. Om det er noen som har noen hete tips til en kar som har tatt seg et hav over hode sombrero

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider