Gå til innhold

Club Honda - nede igjen

Ofius

Anbefalte innlegg

Godt jobbet folkens.

Endelig stolt av Ch-meket i bakviduet igjen. Håper forumet skal funke i løpet av dagen.

Og ja, før jeg glemmer det... Tror det er noe Sørlands-treff planer som bobler litt her nede... ;)

*venter spent på forumet*

:titties:

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja vi får vel se hvor lenge det er til forumet kommer opp igjen for så å kolapse...

Jeg tror ikke på noen ting lengre før jeg ser det.... :rolleyes:

Det ser ut som du har bra planer martin! all respekt til styret dersom dere får dette til å komme på beina, men....

Jeg personlig skal sørge for at serveren er oppe. Så lenge den har strøm og står på skal ikke forum og klubbsiden ha noe nedetid annet enn ved oppdateringer som trenger at det er nede.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, så med andre ord, så skal jeg mest sannsynelig ikke bli skuffet når jeg prøver å komme inn på forum siden i morra tidlig...

Siden det var SENEST i dag den skulle være tilbake. Eller var det neste mandag kanskje?

Uansett, fortsett med god og utfyllende oppdateringer på CH forumet om hva som skjer i styret... Hadde satt pris på evt referater og.

Er litt greit å vite hva styret styrer med på styremøtene... (mye styre her...)

Jah, godt å høre fra folk i alle fall. *tommel opp!!!*

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... vi venter i spenning!

Hei

Jeg venter i spenning jeg også. Hender og ben er krysset for at vi får den opp idag som lovt.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still waiting... :( Jeg vil forresten sette som krav før jeg melder meg inn for 2005 at regnskap for 2004 blir lagt ut på club-honda sidene som et nedlastbart word dokument, pdf el lignende... Ikke for å være grinete og gnipung, men liker å vite hvor gryna går og hva d går til... :) "controlfreak" ;)

- Audi A4 B6 S-line 04mod

X - Audi A4 95mod 1.8T

X - Honda Civic HB 94 mod black pearl edition

"Får i ulveklær!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap. Ikkenoe forum nei... Iløpet av uka skal Henrik "rydde" serveren og den skal flyttes og når den da er oppe igjen er det jeg og Henningl som står for oppetid. Beklager at det vil ta enda lenger tid, men da er vi i alle fall flere som kan trå til om jeg f.eks kreperer o.l :) Gidder ikke love tidspunkt når siden er oppe igjen før jeg vet vi har flytta server og tatt over.

Jeg aner ikke hvorfor det skal ta sååå forbanna lang tid å fikse at CH kommer på nett når alt ligger klart, men men vi er avhengige av å samarbeide så lenge Henrik har all kontroll og derfor kan jeg vel ikke sende en torpedo på døra, hehe.. :D

Regnskap for i fjor er nok Tore Kvittem som sitter på og jeg er redd det kan bli vanskelig å få se noe som helst. Vet det ble brukt ca 9000 på ny server da den gamle takka for godt lag. Men får vi infoen så skal jeg sørge for at den blir lagt ut.

Please hold the line... kiddie

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det ser ikke ut som det blir slik det var "garantert" dessverre.

Club Honda var meningen skulle gjenoppstå på fysisk samme plass som den alltid har vært. For så å bli flyttet "offshore" til helgen.

Planen var at den skulle være her i løpet av førstkommende helg.

Nå må planene fremskyndes. Det er ingen grunn til å vente lengre på å få sidene og forumet opp på den gamle plassen, men gå rett på flytting fysisk av data.

Hva kan jeg si annet enn å beklage atter en gang. Som jeg har skrevet tidligere her så er det tatt en avgjørelse på å flytte server/data fra der den befinner seg nå til en plass som vil få 99.9% oppetid.

Club-Honda's nye hjem er klar til å "innredes", men innredningen må lastes over dit. Det vil jeg gjøre alt for at vi får startet med så fort som overhode mulig.

Når det gjelder innmeldinger og slikt så har jeg ikveld fått brukernavn og passord til Club Honda's Gmailadresse. Skal også gjøre det jeg kan der for å få ut medlemskort så fort som mulig.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt med motorbytte... Gleder meg til å cruse rundt å treffe Honda folket.. Kommer til å bli en bra sommer

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( jeg som hadde gledet meg til å skrive på et prdentlig forum igjen :( men men, er jo positivt det som skjer så skal ikke klage! Bra jobbet Karina og co ;)

Savner det selv.. hadde gledet meg til å klikke på det i kveld etter at jeg hadde drivet med motor swap.. se om det var noe som kunne hjelpe meg der.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider