Gå til innhold

hei.nåke som veit kva så kan gjere att JEG IKJE får fult lade trykk...

Ranger emnet


kov

Anbefalte innlegg

Fortell litt tydeligere hva eksakt problemet ditt er,og hvilken bil og slikt det er snakk om.. Hvis du har motortype også,så gjør sikkert ikke det noe heller.

 

Hvis du samtidig skriver på bokmål,så kan det hende folk tar deg på alvor,og prøver å hjelpe deg ;)

 

mvh

 

BTW: Velkommen til Bilforumet :)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det kan være så mangt det der :)

 

litt mere info, så kommer det drøssevis med svar.

 

ta med:

 

biltype

alder

kjørelengde

slitedeler som er byttet siste året

motortype

 

hvordan problemet arter seg, og når.

 

kald motor?

varm motor?

uansett?

 

aldri for mye info vettuh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåke som veit kva så kan gjere att JEG IKJE får fult lade trykk når jeg trøe i er dett berre fjusking når trykket bygger seg opp

 

Hei.

 

Eg tippar det e...haha :) Nå skal ikke jeg engang forsøke å skrive nynorsk-innifjorden-dialekt.

 

Men kom med mere info. Tipper det er en 323 Turbo du har (kanskje?), men det er bedre du skriver hva slags bil og under hvilke forhold det skjer. Kan være mange ting som f.eks : plugger, pluggkabler, luftlekkasje, gåen LMM, etc.

 

Velkommen til Bilforumet !

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit.

Han har en GTR, han har "overtatt" min.

Gratulerer med bilen. Angrer igrunn fremdels på at jeg solgte den. Men må si det var litt godt å få papir i hånden fra banken om at lånet var cashet ut.

 

Sjekk det med fukt i plugghettene, slik at det slår over fra plugg til topp. Det problemet hadde jeg hvertfall på BF turboen min da jeg hadde det. Var litt for ivrig på vaskingen eller den hadde stått ute i det "fine vestlandsværet " for lenge, så kunne dette skje. Det er nytt bensin filter og nye plugger.

Visst ikke det er plugg/pluggledingene, så kan det jo være en slange som er løsnet?? Men synes igrunn det er litt merklig, da jeg ikke har hatt av/demontert på noen slike ting inni der på lenge.

 

Har værdt syk noen dager nå, så har ikke reist til lagringsplassen og hentet hulmutrene til vinterfelgene osv ennå. får se i helgen.

 

Good luck!

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytt tennpluggkablar ,rotor og fordelarlokk. sjekka tenplugga.

har sjekka ledningar.

Er det muleg å sjekka feil med diagnose systeme,ved bruke ein

ledningstubb som du stikk i stikka eller?

bilene mine:

Mazda 323 GT-R 93"

VW Golf 1,8 85"(skal seljes)

Volvo 240 81"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk slangen mellom intercooler og innsug.

 

Var det som var problemet på min når den fjuska en del. Kom opp på 4500, og da var det stort sett umulig å få den opp på 6000. Bytta den, og den gikk som den skulle!

Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107

 

x Mazda 323 GT-R -94

x Mazda 626 -86

 

Always listen to what a man says to you when he's angry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår