Forberg Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt inn en del fra den russiske nettstedet og selger ting videre med fortjenester i Norge? Men uten noen form for garanti da. Iht. norsk lov er det ikke lov........ Siter Med vennlig hilsen Bjørn Erik Forberg http://avforum.no/forum/av-bil/50770-prosjekt-beetle-nye-bilder-skjema-av-komplett-installasjon.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Byr 2000,- Synd at du ikke bor i oslo/akershus så slipper vi å kaste penger ut av vindu i form av frakt og postoppkrav. :) Er det noen som vet hvor mye selgeren må betale når han sender kjøperen ting i oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 166kr med Norgespakke, kanskje ikke det en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Byr 2000,- Si 2100,-, siden det koster meg over 166,- å sende deg pakka i oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feitakodle Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Si 2100,-, siden det koster meg over 166,- å sende deg pakka i oppkrav? Etter å ha åpnet sidedøren i dag ser jeg at det rett og slett ikke er plass til de elementene. Må dessverre melde avbud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg har infinity kappa perfekt 5 1/4'' combosett tilsalgs, ubrukt i esken, og Kicker kx 350.2 forsterke, krefter i overflod til å drive combosettet, brukt 10 timer, også tilsalgs. Gi bud! Eller bytte i kvalitet 4 kanal forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg