Kid-A Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Yep! Han kaller'n Hybrid R. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Han kaller'n Hybrid R. sombrero hmm.. er det denne som går eller har gått på Lillehammer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Har gått på Lillehammer ja. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Kuul reportasje Arild.Gleder oss til fler. Sender filmene til mandag;: Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Vi glær oss! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Grattis http://www.bilforumet.net ! Dere er i Bilsport ! :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 kan nok stemme at han har vært noe I lillehammer ja .. familien hans er derfra hvis jeg ikke husker feil.. han bor her i asker nå ivertfall rå bil, er ofte ute å slenger meg med på en tur. jeppjepp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Originally posted by OleC Drit fet reportasje... kan du røpe noen av de neste bilene som kommer...? Uten å spekulere for mye så kan vi jo notere oss at f.eks Ruud og Chris her på forumet samt en rekke andre har fått nye avatarer i dette eller andre forum med bilder som "lyser" av Kid A... Sikkert helt tilfeldig :D Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Så det lyser av bildene mine? Så fint! Har sagt tidligere på VW-forumet her at en reportasje om Chris' gullgolf er på g. Og det samme har blitt dratt ut av meg om Ruudracing på be-4-you-forumet. Er litt for glad i å skravle på foruma under skrivepausene... sombrero Men Ruudracing har ikke avatar med bilde her på bilforumet. Ihvertfall ikke nå. TS Racing derimot... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Arild, jeg tenkte jeg ikke skulle bli for ivrig og avsløre noe :D men noen av bildene dine har jo en distinkt stil og er ganske lette å kjenne igjen ...men jeg tenkte jo så klart på TS (- kanskje lurt å skrive det da, Espen?) Og dine små lekkasjer her er nok bra reklame for Bilsport tror jeg! :) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Tror vi skal holde det på lekkasjestadiet - kjipt å ta bort all spenninga... Quicksilver lakk vel ut på be-4-you-forumet for noen dager siden (god bedring til servern deres forresten!) at den småkjappe Toyotan hans snart kommer i det svorske bladet. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Jeg vil også i bilsport! Jeg har bremsepapirer fra Flissundet, det er vel det som er kravet for å være med? :D Men seriøst, keep up the good work. Jeg tror nok det kommer masse fete biler fra moderlandet til sommeren som kommer til å vise svenskene at "norbaggarna" faktisk ruler gata :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by aWeX Jeg vil også i bilsport! Jeg har bremsepapirer fra Flissundet, det er vel det som er kravet for å være med? :D Men seriøst, keep up the good work. Jeg tror nok det kommer masse fete biler fra moderlandet til sommeren som kommer til å vise svenskene at "norbaggarna" faktisk ruler gata :) Jeg oxo.....:rolleyes: Men har ikke bremsepapirer da.... Av en eller annen merkelig grunn...... :rolleyes: Digga reportasjen om TS og det ene bildet var overlegen, det som sto over 2 sider.... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Helt enig, det første bildet med Audi-ringene var helt enormt! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by espen Helt enig, det første bildet med Audi-ringene var helt enormt! Ja, men det var ikke det jeg tenkte på... Var det som sto øverst på de 2 neste eller etter der igjen... Som lå over reportasjen.... Veldig dårlig til å forklare da men..... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg