Gå til innhold

Noen som har lest nyeste Bilsport?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by OleC

Drit fet reportasje... kan du røpe noen av de neste bilene som kommer...?

Uten å spekulere for mye så kan vi jo notere oss at f.eks Ruud og Chris her på forumet samt en rekke andre har fått nye avatarer i dette eller andre forum med bilder som "lyser" av Kid A...

Sikkert helt tilfeldig :D

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det lyser av bildene mine? Så fint!

Har sagt tidligere på VW-forumet her at en reportasje om Chris' gullgolf er på g.

Og det samme har blitt dratt ut av meg om Ruudracing på be-4-you-forumet. Er litt for glad i å skravle på foruma under skrivepausene...

sombrero

Men Ruudracing har ikke avatar med bilde her på bilforumet. Ihvertfall ikke nå.

TS Racing derimot...

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild, jeg tenkte jeg ikke skulle bli for ivrig og avsløre noe :D men noen av bildene dine har jo en distinkt stil og er ganske lette å kjenne igjen ...men jeg tenkte jo så klart på TS (- kanskje lurt å skrive det da, Espen?)

Og dine små lekkasjer her er nok bra reklame for Bilsport tror jeg! :)

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også i bilsport! Jeg har bremsepapirer fra Flissundet, det er vel det som er kravet for å være med? :D

Men seriøst, keep up the good work. Jeg tror nok det kommer masse fete biler fra moderlandet til sommeren som kommer til å vise svenskene at "norbaggarna" faktisk ruler gata :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

Jeg vil også i bilsport! Jeg har bremsepapirer fra Flissundet, det er vel det som er kravet for å være med? :D

Men seriøst, keep up the good work. Jeg tror nok det kommer masse fete biler fra moderlandet til sommeren som kommer til å vise svenskene at "norbaggarna" faktisk ruler gata :)

Jeg oxo.....:rolleyes:

Men har ikke bremsepapirer da.... Av en eller annen merkelig grunn...... :rolleyes:

Digga reportasjen om TS og det ene bildet var overlegen, det som sto over 2 sider.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Helt enig, det første bildet med Audi-ringene var helt enormt!

Ja, men det var ikke det jeg tenkte på... Var det som sto øverst på de 2 neste eller etter der igjen... Som lå over reportasjen....

Veldig dårlig til å forklare da men..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider