Gå til innhold

Hederlig omtale av rånerne

Ranger emnet

ealoken

Anbefalte innlegg

fin liten artikkel det der, men journalistene må slutte å skrive som de føler selv.

jeg er ganske pirkete av meg, og syntes dette var en god artikkel i seg selv, men måten det er skrevet på, virket nesten litt barnslig spør du meg, veldig sånn.....

da da da daaaa, og dadadada daaa.

dadadadaaaa, og dadadadaaaaaa.

akkurat som om du skal forklare noe en unge sier.

og dette fører igjen til at jeg føler at folk som leser, føler at dette er ungdoms-påfunn.... lite seriøst og generellt et dumt påfunn...

"det må da gå ann å bruke pengene på noe vettugt...kjøpe et instrument eller noe".... om dere skjønner meg..

dette fører igjen til at dette fenomenet ikke blir forstått.... og så har vi sluttet den onde sirkelen.... :rolleyes:

media må slutte å skrive, basert på sine subjektive syn og antagelser, men heller bli med, skrive som om de er en del av kulturen,og dermed også skape et annet syn på dette femonenet, enn det som er dagens inntrykk...

ja, vi kan være vanskelige å forstå fra utsiden, hvorfor ikke gjøre et forsøk fra innsiden? :)

media har STOR makt.....

jeg veit ikke jeg, er jeg inne på noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han politimannen har tydligvis aldri burna før tror jeg. Hvor ofte går hjulene rundt med 200kmt? Og hvis man har en burnings så tar plutselig ikke hjula tak. Uansett holder man jo foten på bremsen. jeje tror han brynhildsen må ta seg en nærmere kikk på dette fenomenet

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han politimannen har tydligvis aldri burna før tror jeg. Hvor ofte går hjulene rundt med 200kmt? Og hvis man har en burnings så tar plutselig ikke hjula tak. Uansett holder man jo foten på bremsen. jeje tror han brynhildsen må ta seg en nærmere kikk på dette fenomenet

De fleste "burner" vel bare på 1. og 2. gir, sjelden man drar den ut til 200km/t på de gira ja notin

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Brynildsen er herved invitert på en børnings. Så kan jeg forklare hvordan ett hjul umulig kan ta tak når man har 200 km/t snurr på det. I tilegg skal jeg la han forsøke å burne selv, og da skjønner han at svært få (-les ingen) har 200 km/t på bakhjula når de børner.

Brynild, send meg en PM. Jeg holder dekk og bensin.

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest positive artikkelen hittil, og man skjønner at det er noen som har tatt initiativ til å forklare avisa hva de mener.

Kanskje det gir positive tilbakemeldinger, kanskje ikke. Vi for se, men å fått bruke stripa på kjeller hadde hvert genialt. Det kan da ikke være umulig da det stadig er flystevner som opptar flystripa hele helger.

Den flystripa er det vel militære som eier så det blir jo statens eie, og ikke en privat person som skal ha masse penger for å leie det, som ville gitt oss store inngangsbeløper å betale.

Det var vanvittig moro på Gardemoen Raceway ifjor, og tusen takk til de som var med å arrangerte det, men har litt lyst til å f.eks prøve meg mot kameratene mine for å se hvordan bilen min duger mot demme. (selvom jeg mener bestemt jeg er nederst med 50hk i kadetten,hehe).

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Brynildsen er herved invitert på en børnings. Så kan jeg forklare hvordan ett hjul umulig kan ta tak når man har 200 km/t snurr på det. I tilegg skal jeg la han forsøke å burne selv, og da skjønner han at svært få (-les ingen) har 200 km/t på bakhjula når de børner.

Brynild, send meg en PM. Jeg holder dekk og bensin.

mvh

Jeg stiller også gjerne opp, så kan ha få prøve å børne med bilen min. Den går ikke i 200km/t engang, men ska da få til å børne litt fordet :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Det blir som når det er kamp på Åråsen det, og det kommer mange tusen publikummere. Det er alltid et visst antall politifolk per tusen publikummer, det er ikke noe dramatikk i det, understreker Brynildsen."

Kan jo legge streetmeet til en gang det er kamp på åråsen da:) Da får dem vel nok å sette fingra i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider