Gå til innhold

Eneste i Norge?

Ranger emnet


AudiDefender

Anbefalte innlegg

AutoDB

 

731679-bilde3-captured2005-12-400036.jpg

731679-bilde4-captured2005-12-400046.jpg

 

Selgers beskrivelse av bil

Golf vr6 turbo, eneste golf 2 i norge med vr6 og turbo. Helt sinsyk rå lyd. Bil påkostet 160 000kr. Det er vr6 understell vr6 bremser rundt hele. Corrado intreør, skinnintreør i fra golf 2 rally, rally front.

3" eksos grenrør i fra turbo, strak rør i fra motor og dtm potte. Tilegsprut med gule dyser. Fine 16" som passer bilen veldig bra. Lakk som er sinsykt fin, kamelon lakk skifter mellom blå og sølvgrå, kostet over 30 000 lapper å lakere. 2000 kr literen. Denne må ses og høres!!! Vann tank i bagasje rommet for vannkjøling til turbo.

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. den bilen har jeg hatt meg noen turer i.. gamle bilen til pologlenn på forumet her :P Første gang jeg fikk turen i baksetet i den bilen var første gang jeg har fått bruk for takhåndtaket i en golf 2.. hehe snadder :D Fikk ikke bilen godkjennt med vr6 turbo han vaffall, så vil tro at den ikke er det den dag i dag heller :P Alt i alt så er nå vaffall den bilen skam feit :D

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska nevnes at det finns 10tråder om den her på forumet... Bilen er sliten å det som står skrevet i salgs annonsen er til å grine av ;)

 

Kan vel nevne at det ikke kostet han mangen tusen å lakke den ;) 30k liksom... doh

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska nevnes at det finns 10tråder om den her på forumet... Bilen er sliten å det som står skrevet i salgs annonsen er til å grine av ;)

 

Kan vel nevne at det ikke kostet han mangen tusen å lakke den ;) 30k liksom... doh

 

 

Vell Gou.. nå skal ikke jeg skrive for mye her, menne vedder på at du kjenner til like mye som meg ang. den bilen, hadde det ikke helt greit bilen når han solgte den første gang, stakkars bil sier bare jeg :(

 

 

å lakkere for han koster vell ikke mange lappene heller vil jeg tro hehe..

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell Gou.. nå skal ikke jeg skrive for mye her, menne vedder på at du kjenner til like mye som meg ang. den bilen, hadde det ikke helt greit bilen når han solgte den første gang, stakkars bil sier bare jeg :(

 

 

å lakkere for han koster vell ikke mange lappene heller vil jeg tro hehe..

 

Stemmer ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får i alle fall nok bensin fangeren bak er jo helt svart...

Interiør fra Rallye Golf OG Corrado imponerende blir jo 10 seter da.

 

På den annen side lakkeringsjobben kan jo være verdt 30K, for å si det på en annen måte om en snekker skal selge huset sitt så er det jo ikke mindre verdt enn et hus som en som ikke er snekker eier.

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til reg år å se på detaljene på bilen ... skal ikke si mer jeg ... vet nok ...

Utdyp...? Eneste er vel VW logo'n bak... (?) som forresten har ramlet av...

 

Menne... uansett... mulig det bare er meg... men... kjøpe bil av en som ikke engang klarer å skrive "interiør" Nei takk! Kanskje derfor bilen ser mer shabby ut i mine øyne....

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. slik som denne 85'mod har vw-logo på midten bak, var det ikke i 88- di begynte med det å før den tid så hadde di logo og "volkswagen" helt til venstre bak ? Ikke minst så står det GL bak på og i infoen lenger opp står det CL.. bare litt sånn strange lissom hehe ;P

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår