ice-man00 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Trenger en høyre forskjerm til en crx jeg.. 90\91 modell. Noen som melder seg ;) Siter Stian H. x Chevy Bauville 81 mod 5.2 liter bensin med v8`er :) - Honda CRX 91 mod, effektanlegg og powerfilter bare ;) mer kommer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Farge trenger du, og hvor mye vil du gi, har en kamerat som har en stående, men er kansje litt langt fra kr.sand? :P Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice-man00 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Farge trenger du, og hvor mye vil du gi, har en kamerat som har en stående, men er kansje litt langt fra kr.sand? :P Farge er ikke nøye - blir vel lakkering av den uansett, men svart er jo det jeg skal ha. hvor mye ? hvor mye skal han ha?? Sted i norge har ikke noe å si. Forresten jobber jeg i mandal om dagen ;) Siter Stian H. x Chevy Bauville 81 mod 5.2 liter bensin med v8`er :) - Honda CRX 91 mod, effektanlegg og powerfilter bare ;) mer kommer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Skal høre med han, han er ikke den letteste å få tak i, hehe :rolleyes: i mandal ja, er jo ikke så fryktelig langt hjemmefra, skal nok få ordna noe thumpsup Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himself Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har en nesten komplett crx92 stående.skadet under. De fleste delene er uskadet. Høyre skjerm(rød)er like fin. Pris disk. 90926653 Vennesla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice-man00 Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Fint om du hadde sjekket det opp:) Skal nedover til mandal til uken tror jeg. (bor ellers i østfold se) Er ikke intressert i en hel bil ;) Skal fixe opp bilen og mulig selge den etterpå:) Siter Stian H. x Chevy Bauville 81 mod 5.2 liter bensin med v8`er :) - Honda CRX 91 mod, effektanlegg og powerfilter bare ;) mer kommer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg