Gå til innhold

Det enkleste er pistol...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

"Henrettet" sin egen bil

En frustrert amerikaner endte i fengsel etter at han "henrettet" sin egen bil med fire skudd.

John McGivney fra Fort Lauderdale i Florida hadde fått nok. Da hans 1994-modell Chrysler LeBaron atter en gang nektet å starte, gjorde 64-åringen kort prosess. Han gikk inn i huset, hentet en .38-kaliber pistol og plantet fire skudd i panseret på doningen.

- Jeg gjør slutt på bilens lidelser, svarte han tørt da sjokkerte naboer spurte hva som skjedde.

Politiet derimot anså ikke "barmhjertighetsdrap på bil" for å være noen god spøk. McGivney tilbragte natten i fengsel for skytingen, før han ble løslatt mot kausjon.

Til avisen South Florida Sun-Sentinel sier 64-åringen at bilen hadde vært vrang i flere år, og at han ikke angrer på det han gjorde.

- Jeg tror hver eneste mann i universet har hatt lyst til å gjøre det jeg gjorde. Det var verdt hvert bidige sekund i fengselet, sier McGivney.

Den gjennomhullede bilen står fortsatt på parkeringsplassen, og McGivney har ikke forsøkt å starte den - noe som etter politirapporten å dømme kan virke nytteløst:

Der omtales bilen bare som "avdøde".

(Aftenpostens nettutgave)

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en svær fyr med cowboyhatt og sigar jeg nå..... sombrero

hehe...kult fyr sikkert ja :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D der har jeg hatt lyst til å gjøre flere ganger, men har ikke iverksatt avlivingen enda he he he. skulle til å avlive en gressklipper engang . men den avliva seg selv akkurat da jeg skulle til å hente hagla.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider