Hot Rod Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 "Henrettet" sin egen bil En frustrert amerikaner endte i fengsel etter at han "henrettet" sin egen bil med fire skudd. John McGivney fra Fort Lauderdale i Florida hadde fått nok. Da hans 1994-modell Chrysler LeBaron atter en gang nektet å starte, gjorde 64-åringen kort prosess. Han gikk inn i huset, hentet en .38-kaliber pistol og plantet fire skudd i panseret på doningen. - Jeg gjør slutt på bilens lidelser, svarte han tørt da sjokkerte naboer spurte hva som skjedde. Politiet derimot anså ikke "barmhjertighetsdrap på bil" for å være noen god spøk. McGivney tilbragte natten i fengsel for skytingen, før han ble løslatt mot kausjon. Til avisen South Florida Sun-Sentinel sier 64-åringen at bilen hadde vært vrang i flere år, og at han ikke angrer på det han gjorde. - Jeg tror hver eneste mann i universet har hatt lyst til å gjøre det jeg gjorde. Det var verdt hvert bidige sekund i fengselet, sier McGivney. Den gjennomhullede bilen står fortsatt på parkeringsplassen, og McGivney har ikke forsøkt å starte den - noe som etter politirapporten å dømme kan virke nytteløst: Der omtales bilen bare som "avdøde". (Aftenpostens nettutgave) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 haha! Han er nok ikke eneste i verden som har hatt lyst til å gjøre det, selv om det ikke er alle som gjør alvor ut av det!Sikkert en rå fyr!! Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ...man skyter jo hester? Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Ser for meg en svær fyr med cowboyhatt og sigar jeg nå..... sombrero hehe...kult fyr sikkert ja :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 genial type jah.. hmm muligens jeg ska gjøre det samme med mine to vrangforestillinger.. hehe er sikkert mulig å få tak i en gønner her i byn!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 kan faktisk se for meg deg gjøre noe sånt jeg Roger.... :P hehe Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 kan godt skjønne at det kan føles godt å få ut frustrasjonen.. men en smule drastisk det der...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Lurer på om han stemmer på George W. Bush og har kjøleskapet på utsiden av huset? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 D der har jeg hatt lyst til å gjøre flere ganger, men har ikke iverksatt avlivingen enda he he he. skulle til å avlive en gressklipper engang . men den avliva seg selv akkurat da jeg skulle til å hente hagla. Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg