Gå til innhold

Mista nøklene...

Ranger emnet

bjartmar86

Anbefalte innlegg

Er ikke lenge siden sist det var en slik tråd her!!

Les denne:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71426&highlight=n%F8kler

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe har nesten nettopp kjøpt bilen se... og så skulle jeg bare... før jeg slipa nye.. og da...:P jaja. Men hvor gjør jeg dette da..? hos forhandler? Kjører nissan skyline så vet rett og slett ikke åssen jeg får fiksa nye jeg gitt.. hehe

Har vært ute for det samme dritet. Eneste du trenger å gjøre, er å gå til nærmeste Nissan forhandler. Ta med vognkortet, og legitimasjon, og de skal kunne slipe nye nøkkler til deg på en halvtime.

Fremdeles noen som ikke har forstått at du ikke nødvendigvis trenger et annet sett for å file nye.

Og ja, jeg måtte le litt når WireD sa at du bare kunne ta ekstra settet ditt å gjøre nettopp d. Tror neppe du hadde lagd tråd om nøkkel filing hvis du hadde ekstra sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, jeg leste ikke tråden godt nok dah :D:D:D hehe, freddan, og lenge oppe med dama igår... :D lite gjennomtenkt ja :)

visste forresten ikke at bilforhandlerene har nøkkelprofilen din tilgjengelig....

litt risky det.

den vil jo da ligge registrert med vognkort, og får du tak i det, har du all info du trenger.... slipe opp nøkkelen, og finne bilen, som du finner på gulesider...

navn til adresse......

en hver med gode hackerkunnskaper kan finne dette, selge til en bilmafia...så er vi igang..

DET er litt creapy! helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, jeg leste ikke tråden godt nok dah :D:D:D hehe, freddan, og lenge oppe med dama igår... :D lite gjennomtenkt ja :)

visste forresten ikke at bilforhandlerene har nøkkelprofilen din tilgjengelig....

litt risky det.

den vil jo da ligge registrert med vognkort, og får du tak i det, har du all info du trenger.... slipe opp nøkkelen, og finne bilen, som du finner på gulesider...

navn til adresse......

en hver med gode hackerkunnskaper kan finne dette, selge til en bilmafia...så er vi igang..

DET er litt creapy! helpme

Har du ikke sett "gone in 60 seconds"? ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider