Gå til innhold

Motorbytte

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Noen her som vet om det er vanskelig å putte en golf 3 motor i e golf 2 da min 1,3 plutselig bare begynnte å fuske og ikke ville starte mere i går, jeg har da vært helldig å fått tak i en golf 3 motor bare venter på att han karen skal bestemme seg for om jeg skal få kjøpe denne bilen hans hel eller kun motor men er det noen som har peiling så setter jeg utrolig stor pris på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt an på hva slags motortype det er med tanke på hvor mye arbeid det er... uansett, er du interessert i en 1,8 motor til g2, så kan jeg, og sikkert flere, selge den en for en tusenlapp i god stand :)

alle motorer passer forsåvidt i toeren, men er det er gasser motor, så passer den lettere i enn gti med tanke på det elektriske siden din er en gasser 1,3..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo tenke meg en mototr som er i veldig god stan !

Har ikke så mye specs på denne golf 3 motoren men vet att denikke har gått så alt for lang da han som eier den er naboen til svigermor :) Han kjøpte bilen for 45 tusen og klarte etter ett par dager som fersk sjåfør og dytte borti tunnellen som går til lillestrøm med bakparten og har da strukket bilen og han får ikke noe igjenn på forsikringa da han hadde bare ansvar hehe heldig for meg da uheldig for han men han har ikke bestemt seg enda på om han skal selge denne til meg!!

Hvor langt har denne motoren gått da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo tenke meg en mototr som er i veldig god stan !

Har ikke så mye specs på denne golf 3 motoren men vet att denikke har gått så alt for lang da han som eier den er naboen til svigermor :) Han kjøpte bilen for 45 tusen og klarte etter ett par dager som fersk sjåfør og dytte borti tunnellen som går til lillestrøm med bakparten og har da strukket bilen og han får ikke noe igjenn på forsikringa da han hadde bare ansvar hehe heldig for meg da uheldig for han men han har ikke bestemt seg enda på om han skal selge denne til meg!!

Hvor langt har denne motoren gått da?

har vel gått 130k tror jeg... uansett lett å få tak i gode 1,8 toer motorer billig...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvis han er interessert i å selge dashboard ! Hva slags interiør er det i den ?

Kan si i fra jeg ja men godt mulig jeg kjøper hele dritten og bruker det som kan brukes!! Forstillingen var hvist gåen men men den kan man jo få tak i ny da hehe. tror det er stoff interiør men blir trolig til at jeg handler hele bilen for han betaler jo 45000 i lån på en bil som han ikke kan kjøre hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel gått 130k tror jeg... uansett lett å få tak i gode 1,8 toer motorer billig...

Jeg venter å hører hva han karen sier jeg er jo fristendes å ha en golf 3 motor da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøpte bilen for 45 tusen og klarte etter ett par dager som fersk sjåfør og dytte borti tunnellen som går til lillestrøm med bakparten og har da strukket bilen og han får ikke noe igjenn på forsikringa da han hadde bare ansvar

Har hel bakpart til bilen jeg om du skal bygge den opp igjen. Har også begge sidedører bak samt høyre fordør, girkasse, komplett forstilling (som har kommet til rette igjen etter tyveri) og komplett dashbord.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å opplyse...

Fersk sjåfør - halvannet år...

Et par dager - 2 måneder...

Tunnelen mot lillestrøm = tunnelen ned mot strømmen

Strukket bil - Riktig r en bil som r 2,5 cm kortere på venstre side og skeiv forstilling...

Specs - Gått 129 000 - 90 HK - 1,8l

Greit å få fakta riktig før man begynner å slenge rundt seg!!!!!! :knob:

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å opplyse...

Fersk sjåfør - halvannet år...

Et par dager - 2 måneder...

Tunnelen mot lillestrøm = tunnelen ned mot strømmen

Strukket bil - Riktig r en bil som r 2,5 cm kortere på venstre side og skeiv forstilling...

Specs - Gått 129 000 - 90 HK - 1,8l

Greit å få fakta riktig før man begynner å slenge rundt seg!!!!!! :knob

Beklager for feil opplysninger men hadde ikke fått så veldig bra forklaring på hva som hadde skjedd! sånn jeg har sagt her er det inntrykket jeg fikk ëtter forklaring fra min svigermor men det er helt greit å få faktaen riktig ikke ment som noen dissing av deg som sjåfør synes du derimot har vært skikkelig jævlig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider