Marq_ Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 så en rød (seff) ferrari modena på vei mot oslo på e6 i går.(torsdag).noen som har noe kjentskap til hvem som eier denna..ikke noe for vanlig mann i gata liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 er vel ganske mange Modenaer i norge etterhvert, men så vidt jeg har kontroll over så er det bare tre røde. Mesteparten er sorte eller sølvmetallic. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 my bad det var ikke 360 modena..det var en enzo.. de er vel ikke vanligst i norge vel??..den kom i motsatt retning men rimelig sikker på at det var en enzo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 my bad det var ikke 360 modena..det var en enzo.. de er vel ikke vanligst i norge vel??..den kom i motsatt retning men rimelig sikker på at det var en enzo.. Øh... tror ikke det finnes noen i Norge jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det er vel kansje den nye ferrari 430 eller ka den no hete du har sett, ligner litt på enzoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Jeg vet at det er en nordmann som har en Enzo, men den er ikke norskregistrert. Hvor hen skal jeg ikke si for sikkert, kan sjekke. Det jeg ER sikker på er at den er rød. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 my bad det var ikke 360 modena..det var en enzo.. de er vel ikke vanligst i norge vel??..den kom i motsatt retning men rimelig sikker på at det var en enzo.. Tror nok du så en 430. Den er litt modena ispirret og ligner litt på enzo Har selv spotta en slik http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72194 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Finnes en rød og en blå 430 i norge, så det var nok en av de ja! Enzo var det garantert ikke! Den finnes ikke i norge, og det er heller ingen nordmenn i utlandet som eier en. Men Arne Fredly som er bosatt i Marbella får en 430 spider nå snart. Han hadde 360 spider fra før, med spanske skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 nope var ikke den på linken..var mye rettere og brutale linje føring på intakene i fronten..er rimelig sikker på at det var en rød enzo. ikke norsk regga mener jeg og huske..men det er jo ganske vanskelig og fin studere når man ligger i 100+ og han lå i 100+ og vi kom mot hverandre,,he he.. men er sikker på at det var en enzo ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 En slik en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hvor i all verden skal man plassere skiltet foran på en sånn bil? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hvor i all verden skal man plassere skiltet foran på en sånn bil? X du trenger ikke. du har råd til å kjøre uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor i all verden skal man plassere skiltet foran på en sånn bil? X Du drar en Alfa-Romeo sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 http://www.motorsenter.no/diverse.html sikker på at det ikke var denne a? tror den har pendla noe til oslo!(?) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 http://www.motorsenter.no/diverse.html sikker på at det ikke var denne a? tror den har pendla noe til oslo!(?) Hvis han er sikker på at det ikke er 430'en fordi den hadde mer brutale luftinntak i fronten var det vel ikke denne heller? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg