skoglund Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 sorry leste ikke hele innlegget, my bad drunk Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 |Adeel skrev: Du drar en Alfa-Romeo sombrero Det er vel strengt tatt ikke noen plass til å dra en Alfa Romeo der heller? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 jepp var den på bilde der ja 2maz.. noen som aner hva den gjør på norske veier. og hvem som eier den??petter stordalen??mannen er jo bilgal og har jo penger så det tyter ut av ræva på han uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hmm... var det denne jeg så fra borgen til kløfta så ut på e6 mon tro... ikke umulig... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 topicen er etterhvert svært misvisende ;) Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Marq_ skrev: jepp var den på bilde der ja 2maz..noen som aner hva den gjør på norske veier. og hvem som eier den??petter stordalen??mannen er jo bilgal og har jo penger så det tyter ut av ræva på han uhhmmwhat? Må være en som har litt dollas fra før. For å eie en slik må du jo ha eid en bøtte med andre type ferrarier. For så å bli tilbudt av ferrari å kjøpe en notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 espsko skrev: Det er vel strengt tatt ikke noen plass til å dra en Alfa Romeo der heller? :rolleyes: Tror ikke Ferrari har glemt skiltplasseringen altså :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Eneste enzoen jeg fant på nettet med noe som lignet på et skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Enzo'ene har skiletene liggende på spoileren under venstre luftinntak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei. Hører bare den biltilsyn-mannen "her er det plass til stort skilt". "Kan jo ha et stort firkantet også". *-Jeg hater store skilt på pene biler. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg