Gå til innhold

Senkesett ønskes !

m0nster

Anbefalte innlegg

Siden klubbforumet er nede, så får jeg poste her da... Det sa "spjooing" når jeg kjørte over ei fartsdump i dag, og plutselig ligger det ene framhjulet 3-4 cm nærmere hjulbuen 8omtrent sånn jeg vil ha det, men ikke på den måten :p ) Det er lite vits i å kjøpe nytt originalt, så:

Ønsker å kjøpe et senkesett til en rimelig penge til civic VEi 92-95. Ønsker meg 30-40mm senking.

BTW, er det farlig å kjøre med ei fjær som sannsynligvis er knekt?

93' Civic HB trykkoker

78' Ascona B (parkert, foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre med knekt fjæring er ikke helt trygt.

hvis du nå har "senket" et dekk gjør det at hvis du svinger krappt med den siden ut, vil dekket miste taket VELDIG mye tidligere.

Jeg vil anbefale deg og gjøre noe med det så fort som overhode mulig!

Politiet blir forresten heller ikke spesielt imponert hvis de ser sånt. :rolleyes:

onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi

Nye felger og en del ny styling kommer snart.

"Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det :/

De hadde skifta noen endeledd foran i forbindelse med EU-kontrollen dagen før jeg kom og henta den, så var vel kanskje ett eller annet som ikke lå helt 100% i stilling, men spratt på plass? Bilen var forresten ikke lavere på den ene sida, tror det var innbilning fra min side, målte bare med hånda. Målte ordentlig nå, og det er ingen forskjell...

Kommer til å skifte fjører om ikke så lenge uansett, så da tar jeg opp og sjekker ordentlig, men tviler på at de er no feil der sånn som det er nå

93' Civic HB trykkoker

78' Ascona B (parkert, foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider