Gå til innhold

Cayenne invasjon?

Ranger emnet

mfafa

Anbefalte innlegg

det som er med suv er at det er en genial bil for å komme seg på f.eks hytta!

her hvor jeg bor dvs oppdal kryr det av suv'er om helgene...alle slags typer!

de må jo ha 4hjulsdrift for å komme frem på vintern siden hyttene har VELDIG bratte adkomstveier! geniale biler!

Artig med det, men jeg har aldri hatt noe problem med å komme meg til hytta uten bakkeklaring og awd :P

Det hjelper for øvrig ikke så veldig mye med masse firehjulstrekk og dill når bilen er så tung at den setter seg fast uansett, slik som med Hummer H2, Cayenne og X5.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til du som snakket om høydejusterbar. (har ikke peiling på hvordan jeg limer inn det andre har skrevet ol.)

Den nyeste landrover Discovery'en har også høydejusterbart. den er også overstyrbar fra en knapp i midtkonsollen. er sikkert 15-20 cm fra topp til bunn. Jækla god bil å kjøre (lånte en på jobben).

Audi allroad er forresten også høydejusterbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne er blitt en kjempepopulær bil sett med norske øyne, og det går definitivt 3-5 stk. i Larviksdistriktet også.

Jeg har sansen for bilen jeg, selv om jeg selvsagt ville foretrukket en "virkelig" Porsche isteden.

Men kombinasjonen av sportslighet, komfort, "practicality" og 4WD tror jeg man skal leite lenge etter å finne en bil som matcher Cayenne.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i oslo i sommer. Det stod 3 Porsche Cayenne Turbo parkert ved siden av hverandre. Hvis jeg ikke husker helt feil var dette rett utenfor nasjonalgalleriet (stasjonen). En av dem med 22" ;) Har bilde på mobilen, og det kommer aldri til å bli sletta ;)

Ps: Rett ved siden av disse, stod det parkert to like Kewet ;) For dere som ikke vet hvordan bil dere er så bør dere sjekke det ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse nye SUV'ene? Skulle jeg kjøpt meg en slik bil hadde jeg uten tvil kjøpt meg en Mercedes-Benz G55 AMG og flist alle Cayennene og X5ene sombrero

På Hovden i Aust-Agder florerer det av Cayenne, X5, M-klasse og Volvo XC90. Annenhver bil er en slik en omtrent ;)

Fadern har en sølv G55, desverre ikke kompressor men 0-100 går på ca 7 sek så den fliser en del andre SUVer alikevel .. og den lyden er heeeelt gaaal! Mulig det blir Kleemann kompressor etterhvert, får godsnakke litt med ham :)

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt vitsen med Cayenne jeg, før jeg leste testen i Top Gear.

De kjørt på bane mot Evo 8 (rundetid 1,56 EVO og 1,58 for Porka), Den holdt følge med RS4 på veien, og omtrent like gode som en eller annen offroader i terrenget, tror det var Range Rover

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider