skoglund Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jepp, da er jeg i gang med å fixe og mekke litt på bilen... bilen er helt "plain" dvs at det ikke finnes noe form for styling eller noe på den nå. I dag startet jeg med å lakkere støtfangerne svate (var grå). Ble ganske greit, men er ikke helt fornøyd. I morgen blir det effektanlegg hvis jeg får det i posten og felger er ventet om ikke alt for lenge :) Bilder kommer så fort jeg får lagt dem ut Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 åssen motor erre i lænsærn da? :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kom deg inn på http://mkn.gotdns.org/ ! Mitsubishi Klubben norge med andre ord! Og lykke til med prosjektet ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det er en 1.6 113hk... ikke store motoren, men drag greit med en vekt på 1050 kg bil.. 210 på speedo i sverige Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 det er en 1.6 113hk... ikke store motoren, men drar greit med en vekt på 1050 kg bil.. 210 på speedo i sverige... hehe, morro:) Siter Mitsu Lancer Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg