Gå til innhold

Pris på min Golf??

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere der ute karnsje har noen peiling på hvilken pris jeg skal forlange for den? Det er en 1984 modell Golf II 1.6 CL som er nylakkert September 2004, 90 fangere, emblemfri grill med grill liste. 99% rustfri. Luisiratt(orginalt følger med). Motor gått 215 000km. Følger med en komplett motor som har gått 136 000km(Golf II 1.6 GL). Følger med 4 dører, samt 4 ruter. Er sota all rutene som er på min nå. Er med Indash DVD på kjøpet. Er også med GTI stoler, men de er litt slitte. 7.5x16" sommerfelg med 215/40/16 dekk, gode dekk. Holder 1 sensong til karnsje 2. Vinterfelg på stål karnsje 15" alu. 2" rakarør med DTM effektpotte bakerst, SINNSYK lyd og det blir med en Greenfilter på den. Er senket 60/40mm med sportsdempere, og alt av kvitteringer av fangere, grill, senkesett er med. TÜV papir på senkesettet også. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 000 er vell kanksje litt mye ? får jo en fin 1990-91 mod Golf GL for den prisen :P

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som har prøvd hvordan det er å ta vekk lister på f.eks 90' dører, så sveise igjen hullet, pusse ned og sparkle, for så å kjenne at hele den forbanna tynne stålplata er bøyd og bulka over hele veien der lista har vært?:P hehe..

tok 5 dager med sparkling og pussing,1-3 timer om daegen;) så var det 100% perfekt, brukte ca 12 timer:) bare på dørene:P

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider