Gå til innhold

veiv til b230a

Ranger emnet

oter11

Anbefalte innlegg

har du bolten også?

skal fikse den i sommerferien,vil ha noe som går bedre en preluden min :)

kan du sjekke hvor mye det koster å sende den,den går kanskje i en norgespakke?

okej..har vell bolten også ja..

neis..blir vell kansje 150kr å sende som pakke, å 200kr om de blir med oppkrav da..men er no en viss max kg for å sende pakka med posten da..trur de er 20-25kg max..lutt usiker på kor mykje den veger da? sikkert underkant av 20kg..men kan vege den i mårgå tili, skal vekk no..bare send en pm du om du vill ha den, den står bare i veien uansett :P

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er helicoil :confused:

men jeg må vel ut med veiva uansett vel?

skal fikse den i juni-juli,prøvde å lime bolten,med sterkeste locktiten,som er beregnet for motordeler,men bolten løsnet alt etter noen få kilometer.

er det noen som vet prisen på mekanisk innsprut(komplett)

den går ikke akkurat billig med gasser,bruker ikke under 2l når jeg tråkker på litt.

det en b230a med volvo r sport turbokit med intercooler,går på 0,8 bar

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er helicoil :confused:

men jeg må vel ut med veiva uansett vel?

skal fikse den i juni-juli,prøvde å lime bolten,med sterkeste locktiten,som er beregnet for motordeler,men bolten løsnet alt etter noen få kilometer.

er det noen som vet prisen på mekanisk innsprut(komplett)

den går ikke akkurat billig med gasser,bruker ikke under 2l når jeg tråkker på litt.

det en b230a med volvo r sport turbokit med intercooler,går på 0,8 bar

helicoil er løsjenger, bare robb opp hulet, gjæng opp, sett i nye gjenger;) treneger ikke ut me veiva, ,men er sikkert hardt å borre i da ;)

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider