oter11 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 er det noen som har ei veiv til en b230a motor liggendes+bolten til nedre reimhjul. gjengene mine har røket. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 eg har en liggandes. tok dne ut av en motor eg skulle bruke blokka av for en måne siden..kan få dne om du betaler frakt å en hundrings ekstra:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har du bolten også? skal fikse den i sommerferien,vil ha noe som går bedre en preluden min :) kan du sjekke hvor mye det koster å sende den,den går kanskje i en norgespakke? Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har du bolten også?skal fikse den i sommerferien,vil ha noe som går bedre en preluden min :) kan du sjekke hvor mye det koster å sende den,den går kanskje i en norgespakke? okej..har vell bolten også ja.. neis..blir vell kansje 150kr å sende som pakke, å 200kr om de blir med oppkrav da..men er no en viss max kg for å sende pakka med posten da..trur de er 20-25kg max..lutt usiker på kor mykje den veger da? sikkert underkant av 20kg..men kan vege den i mårgå tili, skal vekk no..bare send en pm du om du vill ha den, den står bare i veien uansett :P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 gjænge tapp og helicoil ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hva er helicoil :confused: men jeg må vel ut med veiva uansett vel? skal fikse den i juni-juli,prøvde å lime bolten,med sterkeste locktiten,som er beregnet for motordeler,men bolten løsnet alt etter noen få kilometer. er det noen som vet prisen på mekanisk innsprut(komplett) den går ikke akkurat billig med gasser,bruker ikke under 2l når jeg tråkker på litt. det en b230a med volvo r sport turbokit med intercooler,går på 0,8 bar Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hva er helicoil :confused: men jeg må vel ut med veiva uansett vel? skal fikse den i juni-juli,prøvde å lime bolten,med sterkeste locktiten,som er beregnet for motordeler,men bolten løsnet alt etter noen få kilometer. er det noen som vet prisen på mekanisk innsprut(komplett) den går ikke akkurat billig med gasser,bruker ikke under 2l når jeg tråkker på litt. det en b230a med volvo r sport turbokit med intercooler,går på 0,8 bar helicoil er løsjenger, bare robb opp hulet, gjæng opp, sett i nye gjenger;) treneger ikke ut me veiva, ,men er sikkert hardt å borre i da ;) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ok,jeg får kjøpt ei veiv av volvo264. jeg skal ha den på verksted uansett,da får de bestemme selv hva de vil gjøre. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg