T0mmen Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hei. Ser det er ganske mange som har monovisker, og syns selv det er tøft! Men, når dere skal ha monovisker, bruker dere da det orginale hullet som er 'nesten' midt i vinduet, eller spakler dere igjen og lager et nytt hull?? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg har nettop lagd meg det og bruker original hullet. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Jeg derimot, kappet ut det gamle hullet og flyttet det. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hvordan ble det da, Shaky?? Hvor kjøpte du monovikser? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 går fint an å bruke hullet i midten, men driver du med en prosjektbil du må lakkere opp uansett, så ville jeg også ha flyttet hullet de to centimeterene for å få det sentrert og tettet igjen det gamle.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Fungerer bra det T0mmen. Har ikke kjøpt, kappa og forlenget kule armen på motoren 11mm og var på skroten og hentet med en viskerarm til en fiat uno. Tok og kappet den samt en viskerarm i fra en golf 2 og sveiset de i sammen slik at indre delen er fra golfen og den ytre er i fra fiaten. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hvordan ble det da, Shaky?? Hvor kjøpte du monovikser? Mvh Tommen D.I.Y guide Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Thanks for info:) Skal prøve dette en gang. Må skaffe meg en topp, for så å lakkere den å plassere den i det andre hullet. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Med tanke på sånn propp... Hva bruker dere? jeg har liksom ikke funnet noe som passer... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 bilextra:) og lignende butikker de har propper i mange størrelser.....skrur den fast med en mutter under av plast... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 fulgte med propp i settet mitt :P hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 en slik propp får man kjøpt på en bensin stansjon, for noen kroner. De er blanke, men bare å pusse de ned for så å lakkere de. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 de jeg snakker om får du blank og sort........ Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ja, vet det. De er blanke de man får kjøpt på besin stasjon, men det er bare å pusse de ned, å lakkere de i samme farge som bilen. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg