-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Cant stop.. Har fixa på en Lupo nå, hva syntes dere? Ikke verdens beste kvalitet på nattversjonen men.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 dette ble ikke så bra carude.. frontfangeren ser falsk ut.., sideskjørtet oxo.. badlooken er heller ikke bra :) du kan bedre :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hehe, ble kul den:) det eneste kommenterer er head up displayet, det er ikke i riktig vinkel, kunne kanskje "ligge" litt mer på ruta, men eller bra;) du blir bedre! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 dette ble ikke så bra carude.. frontfangeren ser falsk ut.., sideskjørtet oxo.. badlooken er heller ikke bra :) du kan bedre :) Hehe ikke min beste chop nei doh :D Ingen som har kommentert at felgene er "litt" flate :rolleyes: blah Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hehe ikke min beste chop nei doh :D var ikke for å være slem eller noe sånt :D men veit du kan bedre :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ble ganske bra.. rosa e jo ikke akkuratt favoritt farge :) syns den frontn bynne å bli litt oppbrukt nu kansje? men ellers en bra modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Som de andre sier, du kan bedre.. bruk litt mer tid pr. chop så blir det bra;) Head-up displayet er også feil vei! om du ser så er rødmerkingen på vår høyre side og det blir feil;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvorfor har du alltid speedometeret i vinduet? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hvorfor har du alltid speedometeret i vinduet? for det er groomt vell!! BTW: dumt spørsmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Personlig syns jeg speedometeret i vinduet er jævlig teit. Men modden din var ikke helt perfekt,frontspoilern har ikke samme farge som bilen,samme med sjørtet.Øyebrynene var ikke helt perfekt,det ser ut som at kun en spesiell farge er spengt på over lyset,dårlig... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 kan du vise meg en bil i virkligheten da som har speedometeret og det i vinduet da? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 BMW har head up display men den er mye enklere enn den som Carude har, herr Digimods som begynnte med det og som lagde en tut på det, derfor det har blitt så populært... tror det meste er sagt angående modden jeg, fangern ser ut til å bare være klippet rett på uten å tilpasse den på noen måter. bruk mere tid og tenk litt på detaljene;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 samme her som på en annen mod da.. men speedo`n er feil vei... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hm... ja: flate gelger, flate øyelokk...ikke best.... TA DEG TID:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 var ikke for å være slem eller noe sånt :D men veit du kan bedre :) hehe, neinei, chill, hehe:) kan vel det..hehe, var litt av en crap chop dette her ja chicken Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg