olehenri Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Bare lurer på om noen veit ca pris på å bytte motor til vr6 motor på en 3r golf?! Evt bygge vr6 med sneglehus?! Vært artig å vite ca pris på slikt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Vet ikke mye om bygge om til VR6 eller noe sånt, men har link til noen folk i danmark som bygger om motorer litt... Din Gti 8v får de mekka 155 hk på - 220 NM http://www.trykladning.dk/index.htm Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 30 000 for 155 hk er liiiiiit drøyt hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 25000 for ombygging til vr6 174 hk 235 nm. Turbokitt kommer vel på ca 30000-40000 Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ja r ikke billig akurat nei... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hmm.. hehe.. håper på no cash etter et hussalg snart.. vært fett å gjort noe,.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Sorry off-topic'en olehenri: Noen som veit om priser på ombygging fra 1,8 til 2,0 16v? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Haha, fått dilla nå Ole? :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Sorry off-topic'en olehenri: Noen som veit om priser på ombygging fra 1,8 til 2,0 16v? :) Litt rimligeerer en vr6 22000 tenker jeg. Men hvorfor gidde nåd det er akurat samma jobben som vr6 bygging. :rolleyes: Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Litt rimligeerer en vr6 22000 tenker jeg.Men hvorfor gidde nåd det er akurat samma jobben som vr6 bygging. :rolleyes: Forresten, er det du som kjører blå Jetta VR6 kompressor rundt på Strømmen? Bygger du motorer eller? Men må man ikke mye opp i forsikring fra en 16v til VR6 da? Har null peiling når det gjelder ombygging.. Hvordan er det med motorfester og alt det raklet der?! :confused: Haha, fått dilla nå Ole? :D Gjett om'a :D Post ut bilder av den da Jørgen, hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Forresten, er det du som kjører blå Jetta VR6 kompressor rundt på Strømmen? Bygger du motorer eller? Men må man ikke mye opp i forsikring fra en 16v til VR6 da? Har null peiling når det gjelder ombygging.. Hvordan er det med motorfester og alt det raklet der?! :confused: Jepp det er nok meg det ja. Du må flytte over alt fra vr6 ja. Om det er my forskjell i pris på forsikkring på 2L 16v og vr6 det veit jeg ikke Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jepp det er nok meg det ja. Du må flytte over alt fra vr6 ja. Om det er my forskjell i pris på forsikkring på 2L 16v og vr6 det veit jeg ikke Må vel sveise til nye fester osv da eller? Eller passer motorfestene? Bygget du motoren selv? Så deg på Strømmen igår...herlig lyd ass :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Må vel sveise til nye fester osv da eller? Eller passer motorfestene? Bygget du motoren selv? Så deg på Strømmen igår...herlig lyd ass :D Må ikke sveise inn noen fester. Må bare flytte over motor festen. Det er plug and play på 3'er :cocain: Har hatt litt hjelp. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Må ikke sveise inn noen fester. Må bare flytte over motor festen. Det er plug and play på 3'er :cocain: Har hatt litt hjelp. Hos deg da...måtte tilpasse med nye fester eller? Hva trenger jeg for å hive nedi en 16v eller en VR6 da? - motor - ledningsnett - girkasse (?) - skivebremser bak ...? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hos deg da...måtte tilpasse med nye fester eller? Hva trenger jeg for å hive nedi en 16v eller en VR6 da? - motor - ledningsnett - girkasse (?) - skivebremser bak ...? Hos meg er det litt mere jobb kan du si. Du må ha det du skriver pluss motor fester og bremser forran Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg