Gå til innhold

Sony CD-spiller eller skal jeg vente på noe annet

Ranger emnet

HOFSOE

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg selger mest Panasonic i butikken og har ikke hatt en reklamasjon på de ennå.

Har solgt noe Pioneer også og skal ta inn flere snart.

Har ikke vært borti noen prob. med spillere som koster 1500-3000,- i forhold til spillere som koster 3000-7000,-.

Solgte endel Sony tidliger og der var det endel feil, men uansett om spilleren kostet 1800,- eller 7000,- så var det noen feil.

Men dyrere spillere har som regel 3 linjeutg. mere just. muligheter og tøffere utsene enn de billige.

Men som nevnt tidliger, så skal jeg også har en skikkelig spiller i demobilen min i år...... Dvs. 0x0watt og 3x linjeutg. på 8V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo derfor feilprosenten er høyere på andre merker da regner jeg med?

Sitter du på offissiell statestikk på området kunne det være interessant å se noe av det ;)

Sånn lokalt sett sitter jeg igjen med intrykket av at de fleste av mine bekjente har hatt inn sine spillere til rep på garanti.

Mantraen som går igjen er "Når jeg får lønn skal skiten ut"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg har hatt flere Pioneer spillere (77mp-5600mp.7600mp) og alle de spillerne har jeg elsket... aldri hatt noe problemer med Pioneer og opplever lydkvaliteten samt mulighet til å justere div uten å måtte navigere seg forbi diverse krimskrams som TOPP!

Sony har jeg hatt en del av som f.eks Sony CDXM800 og den var helt grei... eneste jeg ikke likte der var lyden..

Ang. VDO så er ikke det noe dritt... jeg hadde nylig en VDO Dayton 4802 spiller og var egentlig småfornøyd med den... men den har alt for mye ditt og datt for min del... OG så var det nedtur at man kan kun justere delefrekvensen på sub out 40 og 80hz... ingen mellomting... enten 40 eller 80...eller off... og off da skrur du av sub utgangen rett og slett... likte det svært dårlig..

Pioneer har i mine øyne fokusert på brukervennlighet og lyd.. de 4x27w RMS som pioneer poster med drar faktisk ett frontsett mye bedre enn en sony XM502x forsterker! og den er oppgitt til 2x50w (2x30 ekte w)

Så nå fikk jeg min Pioneer deh-p7600mp og jeg elsker den spillern... its all good :) bra radio, bra lyd, bra utseende og bra brukervennlighet :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt denne:

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1063

Kjepmebra spiller med masse tilkoblingsmuligheter :D:D

Også så billig!

1190,-

RDS-radio

4 x 50 Watt

MP3

Dobbel 5 Volt linjeutgang

Subwoofer utgang (BASSMAX)

Active Black Mask display

Avtagbart frontpanel

1 BIT D/A converter

8X oversampling

MP3/CD-R/CD-RW kompatibel

AUX-inngang for tilkobling av lyd fra f.eks multi-media

Trådløs fjernkontroll

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så billig!

1190,-

RDS-radio

4 x 50 Watt

MP3

Dobbel 5 Volt linjeutgang

Subwoofer utgang (BASSMAX)

Active Black Mask display

Avtagbart frontpanel

1 BIT D/A converter

8X oversampling

MP3/CD-R/CD-RW kompatibel

AUX-inngang for tilkobling av lyd fra f.eks multi-media

Trådløs fjernkontroll

Ja, og en større samling av "møkk" skal du vel muligens lete lenge etter?

Men bare min mening.

Kvaliteten har jo alltid vært rimelig tvilsom på boss, er nok ikke blitt bedre med denne spilleren.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er en billig spiller som suger. Har aldri prøvd den, men skal ikke mye til for å skjønne at den suger.

Det satt en slik spiller i en bil jeg kjøpte, og JA det bekreftes herved at den suger (med mindre du en middelaldrende husmor/far som ikke har filla peiling på lyd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider