Gå til innhold

Hva er forskjellen`?

Ranger emnet

algaman

Anbefalte innlegg

Tror de er rangert etter denne rekkefølgen:

1. Firstline

2. Comfortline

3. Highline

Greit å være klar over om du skal se etter bil :)

hmmm...eg syns highline alltid er dyrest jg...comfortline pleier å være billigst..men i den rekkefølgen er nummer 1 best eller billigst?

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...eg syns highline alltid er dyrest jg...comfortline pleier å være billigst..men i den rekkefølgen er nummer 1 best eller billigst?

Highline er dyrest og best :)

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforsto meg bare litt :)

Jeg trodde firstline var billigst jeg, så kom comfortline, og sist men ikke minst highline... Derav også rekkefølgen min. :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har nå fått rekkefølgen i orden, men det som også er hyggelig med highline, er at det er de eneste med lakkerte lister i bilens farge.. Ganske okei det også for alle som liker å ha en penest mulig bil: )

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei..takk for gode svar :) greit å vite..er på utkikk etter en bora for en kompis nemli..kalla utgave er dt som har dt gamling tre interiøret? noen som vet om noen gode boraer til knall pris er dt bare å sende meg en pm, eller ligg ut her, har søkt opp og ned på finn og autodb og har funne mye aktuelt.

mvh

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider