DarkFame Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Det skal være varme i det speilet på førersiden på Highline, hvis du ser nøye etter vil du se ei svart stripe som går vertikalt i likhet med de horisontale på bakruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 også har du også trendline, tror den kommer mellom firstline og comfortline... den har sportseter og rød/svarte baklamper bl.a Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg har en Bora Highline. Den har automatisk avblendbart speil, regnsensor, 4xel vinduer og klima. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Selv om de forskjellige utstyrspakkene er definert på forhånd, kan en alltid finne biler med utstyr utover disse pakkene. Er jo en del folk som bestiller ymse ting som ekstrautsyr... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hovedforskjellene fra Highline till de andre er at du har lakkerte lister og dørhåndtak, sportsinteriør, tåkelys i hovedlykt foran og andre baklykter.. Highline ble ikke levert med sportsunderstell, kun GTi.. Jeg har comfortline, men har 4xel-vinduer, varme i speil og mørkere baklykter, noe som ikke er standard.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Min heter vist bare basis.. Så har de slengt på det de hadde lyst på... og det er mer enn på en vanlig comfortline. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 min golf 4 tdi highline fra år2000 har sports interiør og sportsunderstell. Den er vel senket 35-40mm orginalt også :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg