bjaa Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 kort pg godt, hva er en respiratormotor? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Turbo-/kompressormatet motor...... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 en motor som får hjelp av en turbo/ kompressor til å puste.... derfor respirator... som Överladderen skrev.. :) Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by bjaa kort pg godt, hva er en respiratormotor? Jeg begynte hvertfall å kalle bilen min respiratorvogn etter at sjefen min disset meg med at jeg hadde bare en liten 2 liter. Han hadde jo 5.8 i sin Mustang, og syns det var juks med pustehjelp. :D (Det svir nok litt at jeg kjører fra han og..) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by eirikoo Jeg begynte hvertfall å kalle bilen min respiratorvogn etter at sjefen min disset meg med at jeg hadde bare en liten 2 liter. Han hadde jo 5.8 i sin Mustang, og syns det var juks med pustehjelp. :D (Det svir nok litt at jeg kjører fra han og..) Er det ikke juks å putte lastebilmotor i en personbil, eller? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Er det ikke juks å putte lastebilmotor i en personbil, eller? :confused: Det er hvertfall bedre enn omvendt! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg