Leo323 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har akkurat gjort bilen ganske strøken og den er klar for sommern, så skjer dette! i går parkerte jeg på skolen og hadde time, når jeg kommer ut igjen kommer en kar bort til meg og peker på fangern min og forteller at en dame kjørte på den, også stakk. etter mye sporing fant jeg tak i hvem det var og ringte henne. hun nekta for at hun kjørte en xxxxxx . så sa jeg at jeg hadde vitner som hadde sett henne kræsje i bilen min. det nekta hun også. så sa jeg det en gang til, denne gangen var jeg mildt sagt ikke spesielt hyggelig. da inrømte hun at hun hadde en polo men at hun hadde lånt bort bilen. siden ansiktet var det jeg hadde gått etter da jeg spora henne gjennom skolekatalogen og vitner konfronterte jeg henne med det. jajaja jeg skal betal fikk jeg da. etter lite hyggelig kontakt med både typen og faren hennes avtaler jeg med faren at han skal møte meg med 1500 kr for tort og svie. da ville jeg helle ikke anmelde henne. møtte opp på statoil i dag og faren prøvde å få meg til å undertegne en haldferdig skademelding, da jeg nekta det, fortsatte han med at han hadde vært i kontakt med politiet angående å anmelde meg for utpressing. sitter her nå med skriftlig vitneforklaring og skal kooose meg på mandag på politistasjon nå har jeg lært og deler det med dere: kommer dere ut for sånne folk, ikke gjør bryet med å la dem gjøre opp. gå rett til snuten! edit; hehehe et lite plaster på såret, typen hennes ringte meg istad og anklagde meg for å ha gjort innbrudd i bilen he nnes og knust flere ruter! yodude Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 fantastisk! stå på! uærlige folk som stikker av på den måten der?!??!?!?! HERREGUD! har en frontfanger, en lykt, en skjerm, pluss da lakken som er ødelagt. en på jobben, som jeg ser hver jævla dag, har rygga i meg, og stikki.... men tør fan ikke si fra! dette er ett år siden.... vet hvordan det er.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 fantastisk! stå på! uærlige folk som stikker av på den måten der?!??!?!?! HERREGUD! har en frontfanger, en lykt, en skjerm, pluss da lakken som er ødelagt. en på jobben, som jeg ser hver jævla dag, har rygga i meg, og stikki.... men tør fan ikke si fra! dette er ett år siden.... vet hvordan det er.... :rolleyes: Bilen jeg har kjøpt fikk en liten lastebil eller lignende i siden når den sto parkert på vippetangen. Knuste døra og b-stolpen, og skadet skjermene og frontfangeren på førersiden Eneste spor er at den var blå. Ingen vitner eller noe... Det er ganske irriterende! Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 har akkurat gjort bilen ganske strøken og den er klar for sommern, så skjer dette! i går parkerte jeg på skolen og hadde time, når jeg kommer ut igjen kommer en kar bort til meg og peker på fangern min og forteller at en dame kjørte på den, også stakk. etter mye sporing fant jeg tak i hvem det var og ringte henne. hun nekta for at hun kjørte en xxxxxx . så sa jeg at jeg hadde vitner som hadde sett henne kræsje i bilen min. det nekta hun også. så sa jeg det en gang til, denne gangen var jeg mildt sagt ikke spesielt hyggelig. da inrømte hun at hun hadde en polo men at hun hadde lånt bort bilen. siden ansiktet var det jeg hadde gått etter da jeg spora henne gjennom skolekatalogen og vitner konfronterte jeg henne med det. jajaja jeg skal betal fikk jeg da. etter lite hyggelig kontakt med både typen og faren hennes avtaler jeg med faren at han skal møte meg med 1500 kr for tort og svie. da ville jeg helle ikke anmelde henne. møtte opp på statoil i dag og faren prøvde å få meg til å undertegne en haldferdig skademelding, da jeg nekta det, fortsatte han med at han hadde vært i kontakt med politiet angående å anmelde meg for utpressing. sitter her nå med skriftlig vitneforklaring og skal kooose meg på mandag på politistasjon nå har jeg lært og deler det med dere: kommer dere ut for sånne folk, ikke gjør bryet med å la dem gjøre opp. gå rett til snuten! edit; hehehe et lite plaster på såret, typen hennes ringte meg istad og anklagde meg for å ha gjort innbrudd i bilen he nnes og knust flere ruter! yodude Surt når det blir slik. Anklagene angående "innbrudd" kan jo også føres i rapporten ;) Hvorfor i alle dager kan de ikke bare betale for seg å være ferdig med det? Kjekt å kunne gjøre det utenom politi og forsikring også .. for de da. Rare folk ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Gjett om jeg hadde tjent penger på dette. Falske anklager og anmeldt forholdet. Tips fra meg. Når han/hun ringer å kommer med evt. trussler/anklager, ha opptakeren på telefonen klar å ta opp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hva anbefaler du meg å gjøre? jeg skal ned på politistasjonen på mandag, kan ikke dokumentere noe annet enn at hun kræsja, og stakk av Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hva anbefaler du meg å gjøre? jeg skal ned på politistasjonen på mandag, kan ikke dokumentere noe annet enn at hun kræsja, og stakk av Hva tenker du på!?? Hva skal du gjøre!? Er det ikke ganske åpenlyst!??? Eller tenker du på episoden typen hennes anklaget deg for å knust ruter og sånt!?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 hva anbefaler du meg å gjøre? jeg skal ned på politistasjonen på mandag, kan ikke dokumentere noe annet enn at hun kræsja, og stakk av Hadde du ikke vitner ? Få de ned på et ark, så viser du til politiet. Hvis det blir sak så vil jo de tape blankt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 etter et lgn dårlig opplevelse med påkjøring av avstikking mens parkert innenfor jobben, så parkerer jeg nå utenfor jobben på p-plassen MED KAMERA ;) skal se den som kommer seg unna med det Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Uansett hva som skjer, tenker da på at de truer deg og alt som er, så er det DE som kommer til å gå på en storsmell.. Hu kan få ei kjempebot for å ha stikki av. Og kanskje det også kan bli verre straff. Som mihkku sier her, vitner er det viktigste, og du kan helt sikkert bare ta med de ned på politihuset, og få de til å vitne med en gang. Men husk, du tjener INGENTING på å vera frekk mot politiet, eller de andre involverte, så hold deg i skinnet. Det gir ett mye bedre helhetsinntrykk, og det (kan) også bli en hyggeligere tone mellom alle parter. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Den boten var faktisk på 10tusen før satsene gikk opp, vet ikke om den også ble endret. Men hun har uansett gjort seg fortjent til det! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Bilen jeg har kjøpt fikk en liten lastebil eller lignende i siden når den sto parkert på vippetangen. Knuste døra og b-stolpen, og skadet skjermene og frontfangeren på førersiden Eneste spor er at den var blå. Ingen vitner eller noe... Det er ganske irriterende! Hææhæhæhæ. Sikkert noen svimer på jobben. DFDS Transport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Gå tilbake til stedet... Sjekk om det er kameraer, og fort deg. Etter 1uke er det LOST, hvis du ikke er heldig da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Bilen jeg har kjøpt fikk en liten lastebil eller lignende i siden når den sto parkert på vippetangen. Knuste døra og b-stolpen, og skadet skjermene og frontfangeren på førersiden Eneste spor er at den var blå. Ingen vitner eller noe... Det er ganske irriterende! Skjedde også med kompisen min, de nektet blankt på det, til og med sjaføren. Intill de fant ut at ene baklykta manglet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Uansett hva som skjer, tenker da på at de truer deg og alt som er, så er det DE som kommer til å gå på en storsmell.. Hu kan få ei kjempebot for å ha stikki av. Og kanskje det også kan bli verre straff. Som mihkku sier her, vitner er det viktigste, og du kan helt sikkert bare ta med de ned på politihuset, og få de til å vitne med en gang. Men husk, du tjener INGENTING på å vera frekk mot politiet, eller de andre involverte, så hold deg i skinnet. Det gir ett mye bedre helhetsinntrykk, og det (kan) også bli en hyggeligere tone mellom alle parter. ops for sent. du kan tenke deg humøret mitt i går da de fortalte at de skulle anmelde meg. har skriftlig vitneforklaring så skyldsspørsmålet er det ingen tvil om. lurte mer på hva jeg kan gjøre for at det skal svi mest mulig at bilen hennes ble trasha har ikke no med meg å gjøre, men lo godt når de ringte å beskyldte meg for det :D Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg