mexxor Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Så hvorfor brukes ikke forsterka, da kobberpakning har såpass mange "minus"? Pianotråd, noen som kan forklare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 pianotråd er strenger fra en piano... :D Forstrka pakning er ikke like godt som skjærekant, og har ingenting til felles med kobberpakning. men korfor slenge tråd mellom topp å blokk? skjærekant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Hvis dette er en moderat trimmet bil, mener ivertfall jeg at kobberpakning er feil. I mange tilfellet er det ikke pakningen i seg selv som er det egentlige problemet men feil blandingsforhold/tennings tidspunkt, som forårsaker banking og derfor blåser pakningen. Er dette ditt problem og du setter på en supersterk pakning, så risikerer du bare at andre ting ryker istedenfor topppakningen. (feks stempler) Dette blir litt som å skifte ut en sikring som stadig ryker med en spiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 en slik pakkning er IKKE nødvendig før man passerer en vis effekt, man skal også vite hva man gjør! kenneth, jeg er ikke 100% sikker på hva jeg skal enda, mulig den blir liggende til min neste motor :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.