Gå til innhold

Den nye bilstereoen min

Ranger emnet

Dani

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg oppgradere og bygge om litt i bilen min, og tenkte jeg skulle vise dere litt av det jeg skal ha i bilen, og litt sånn bilder etter hvert som jeg jobber.

her er deler av det jeg skal ha:

1.jpg

2.jpg

Det er 3 stk Pioneer 121 SPL, 1 Hammer H1, 1 Planet Audio VX 6005, 1 Maxxima 900 DC og en 1 farad DLS kondis.

har også ett par med CV 6x9", 1 par med pioneer 6,5" bak i hattehylla, ett par 4" Vibe som frontsett, og En Pioneer deh 5600 spiller.

Jeg har også bestillt masse dempematter som posten har rota bort, men regner med at de dukker opp i løpet av uka...

Jeg regner også med at det blir en kondis til om ikke så alt for lenge.

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the ....?! er Hammer H-1 så liten i størrelse?! angry

Sorry for OT

Hammer H-1 er 38x22x9cm, så den er ikke så stor fysisk, men de som har prøvd den kan jo bevitne hva den er kapapel til å drive:) Dette er nok en av den mest velspillende bassforsterkerne på markedet i dag.

Den har nå kommet i to mye finisher også, i tillegg til den vanlige Gun Metal så kommer den nå i Copper og Aluminium finish, alle er lagervare hos oss og Autod.no eller en annen av våre forhandlere kan nok gi en kanon deal på en slik:)

h1_001.jpg

h1_002.jpg

Hadde vært moro å hørt hva den kan gjøre med de pioneer basserne, blir helt sikker veldig bra!

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for OT

Hammer H-1 er 38x22x9cm, så den er ikke så stor fysisk, men de som har prøvd den kan jo bevitne hva den er kapapel til å drive:) Dette er nok en av den mest velspillende bassforsterkerne på markedet i dag.

Den har nå kommet i to mye finisher også, i tillegg til den vanlige Gun Metal så kommer den nå i Copper og Aluminium finish, alle er lagervare hos oss og Autod.no eller en annen av våre forhandlere kan nok gi en kanon deal på en slik:)

h1_001.jpg

h1_002.jpg

Hadde vært moro å hørt hva den kan gjøre med de pioneer basserne, blir helt sikker veldig bra!

Mvh

Pål B

Skjønner, bare jeg som ble litt skeptisk over de fysiske størrelsen da jeg selv har denne forsterkeren i baktankene.:) Gleder meg til Copper finishen!:)

BTW Dani: jævlig fet prosjekt :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider