Gå til innhold

Den nye bilstereoen min

Ranger emnet

Dani

Anbefalte innlegg

Jo takk, tar meg nok en tur når tida kommer:)

mvh

CLK-p0w

Du/Dere får ta turen på den store bilstereo dagen hos CB Elektro i Tønsberg den 26 Juni, der vil alle TRU Technology forsterkerne være utstilt og det vil forhåpentligvis være to demobiler med forsterkere fra TRU.

Beklager hvis jeg ødelegger tråden her:)

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppdatering:

Da var jeg nesten ferdig...fått kobla opp alt og putta det inn i bilen...

Det spillte med med MYE mer trykk enn den gamle kassa mi med bare to 12", men kassa er nok tuna en del høyere i hertzen enn den gamle...

Også har jeg jo selvsagt greid å få den berømte suselyden som følger motoren i bakhøytalerne mine...Det er derfor jeg sier jeg bare er NESTEN ferdig...noen som har no tips om åssen jeg kan fjerne det? skal isolere signalkablene bedre å få dem vekk fra strømkablene...no mer?

her er hvertfall no bilder...

02.jpg

01.jpg

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dani, utifra bildene så skal forsterkerne ligge under bass kassa, sikkert greit men jeg ville anbefalt deg å montere alle de over bass kassa og gjerne med ca en cm mellomrom mellom forsterkerne og bunnen.

Ettersom jeg forstår så skal den Tru forsterkeren levere mye effekt og som bass forsterker med flere elemter så blir den nok VELDIG varm -selv om den har vifte- ved å ha oppå bassen vil du også utnytte maksimal kjøleribbene på nevnte. Og ikke minst: mye "bling-bling" med kondis og det helle -rett under hattehyllen!

Om du vil ha det som det er, så sorg for å få minst en cm`s mellomrom med gulvet! :titties:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager for 100% off-topic!

men kansje du har peil på feilen med min spiller..? en sony x-plod. husker ikke moddellnavnet i farten.. men uansett, så er det en slik der du trykker på "open" knappen, så er den hengslet i bunnen, mens selve display tingen vipper ut fra toppen..(når jeg ska skifte cd f.eks) men her om dagen er den blitt meget sløv.å jeg må hjelpe til med fingen for å få vippet displayet ned.. spilleren har ikke vært i bruk lenger enn et par uker..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil få MYE mer lyd inni bilen. Tror det kunne spilt noe brutalt! :D

Jeg har en bil med 2xPioneer TS-W101SPL (10") Det er seriøst mye mer trøkk enn nødvendig, så tror vel at han klarer seg selv om hattehyllen er en brems.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider