NorwegianVariant Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Dette er mitt andre "prosjekt", min daily-driver... Motorbytte er det som står på timeplanen først.. så bytte av boltsirkel, for å kunne tre på noen andre lugger.. men det har jeg ikke bestemt meg helt for enda. Fargen er også noe som skal endres på.. tenkte meg en litt knæsj oransjfarge, siden det er en 70-tallsbil.. (må jo synes i trafikken...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Stilig bil. Skulle egentlig være med en kompis til oslo i morgen å hente en første gen. VW buss. Ble solgt i dag:( Følger med her jeg! Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Kan vise litt va som er gjort tidligere.. Dette er den påbegynte bilstereomonteringa.. (hanskerommet..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Her er to lag med kryssfinèr kappet til og prøvemontert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Her ser dere "forankringen" av den nye veggen i hanskerommet, samt den påbegynte bekledningen (epoxy er en fiiin ting!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Andre siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 so far so good.. spillern er no ordentlig søppel, men får duge til motorbytte er ordnet.. og en bedre dynamo er montert, da lysene blinker bare med denne spillern.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Demping av lydnivå i coupè'en... Dette var faktisk utrolig merkbart.. Her var det ingen form for isolasjon overhode... Utrolig va litt filt kan gjøre.. Dørene er forøvrig kledd med BrownBread da det heller ikke der var noen lydisolasjon av betydning.. les: en liten firkant med gml morken papp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Tøff bil!!!Disse er det vel ikke mange igjen av? Flere bilder av bilen!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Flere bilder Disse er før bulking... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hvordan motor skal i??? Er mulighetene der for å slenge i porsche motor eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Skal en 1700 type 4 motor i, tror Porsche 914 kom med denne type motor, så man kan kanskje strekke seg til å kalle det en Porsche-motor, selv om 914 da var et samarbeidproj. mellom Porsche og VW.. Men "orntli" Porsche går inn med "litt" arbeid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Dette er motoren som skal inn i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 måtte avbryte arbeidet for kvelden, må bare få eksosen av, så skal det bare være å slippe motorn ned.. (håper jeg.. ;)) motorn viler her kun på jekken og bukkene, pluss litt på girkassa, alt av bolter og bæreannordninger er tatt bort.. Sikkert dummy-info, men: stol aldri på en jekk, bruk bukker til alt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg