Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 1600 Fastback er iallefall 1. på min liste over biler jeg kunne tenkt å restaurer..Har hørt hatt det ikke skal være så gale å få tak i en, men ser nesten aldri noe på nett. Noe idé? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 du finner en på finn.no i stavanger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Denne er nå til salgs! Send PM hvis du har spørsmål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Shalom SE. Hvilken pris hadde du tenkt på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 8 høvdinger med en Type 4 motor (1.7 liter) Må mekkes eksos og montere/skaffe gassere og fordeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bare for å få litt mer konkret. Du får si fra når du er ferdig med "storjekken". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Fotsatt til salgs? Har en Porsche 3L 6er jeg skulle få brukt til noe ;) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianVariant Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Fotsatt til salgs? Har en Porsche 3L 6er jeg skulle få brukt til noe ;) Fortsatt til salgs! bugphreak@gmail.com (ps. Står i Tromsø...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 variant er rått! stå på! en kompis hadde det, den ble voldtatt desverre..og ble spiker... kanarigul, lakka bakrutene med svart matt :D, modifiserte boble skjermer bak skrudd i bakskjermen på varianten, mongo breie hjul :D da snakker man hjulbue :) hehe Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 :bump Hva skjedde med denne? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg