Gå til innhold

VW Type3 Variant (Type4)

Ranger emnet

NorwegianVariant

Anbefalte innlegg

Virker som du arbeider mye med denne!

Spotta forresten en "helt" lik en i haugesund i dag. Det var en... Coupe? Skrånet i hvertfall nedover bak... Ellers var den identisk.. Kan du si meg hva det er? Tror det stod 1800(wehey!) bak. Så forresten en type 2 buss også i dag;)

Bra at du valgte et litt mer diskre sted å montere cd-spilleren... Ser mye mer intakt og originalt ut slik som du valgte å montere det!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spotta forresten en "helt" lik en i haugesund i dag. Det var en... Coupe? Skrånet i hvertfall nedover bak... Ellers var den identisk.. Kan du si meg hva det er? Tror det stod 1800(wehey!) bak. Så forresten en type 2 buss også i dag;)

Bra at du valgte et litt mer diskre sted å montere cd-spilleren... Ser mye mer intakt og originalt ut slik som du valgte å montere det!

Den bilen du så igår var mest sannsynlig en Fastback, det finnes også en som kalles Notchback..

Fastback:

Post-3-50194-FASTBACK_023.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

NYDELIG bil du har! Ser strøken ut tilogmed.. Jeg elsker disse T3ene, spesielt en forkjærlighet for Fastbacken. Syntes du sku prøvd å holde den mest mulig original i karosseriet, originalfargen er jo stilig hvis den holdes blank! Senk og fine felger er liksom alt som skal til, kanskje helrøde baklykter.

Uansett, knallfin bil!!!

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

D er en helt lik en i Haugesund ja... stasjonsvogn, og samme farge... !!

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D er en helt lik en i Haugesund ja... stasjonsvogn, og samme farge... !!

Var definitivt ikke stasjonsvogn den jeg så.. Men at det finnes en kan godt stemme;)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Tøft!

Husk at type 4 er 411/412 og ikke slik som din!

Ikke skift farge på bilen...Beige er etter mitt syn en av de kooleste vw fargene.

(Savannenbeige?)

Type4-betegnelsen er nå brukt i forhold til motorn som puttes i.. fra en 411.. så jeg er fult klar over at dette ikke er en Type4 i så måte..., men en Type 3.

(derfor står 'Type4' i parantes, etter 'Type3 Variant' i overskrifta på postinga mi..)

Fargen er som du sier Savana beige.

Over en måned siden vi har hørt noe fra deg nå.. Skjer det noe mer her eller?

Ja.. en måned siden sist posting.. hmmm.. jo nå skal dere høre.. Det har seg nemlig slik at det er "noe" annet som har opptatt meg den siste måneden...

meeen.. svinghjulet er levert for å få dreid inn ett nålelager, slik at overgangen mellom motor og kasse blir tight nok.

To forgassere er også kommet på "gården", så nå mangler det bare å få clutch fra Unneberg-bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider