VW4 Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Se her ja...våkner til liv etter drøyt en måned i dvale det forumet her..Men det er jo bra det!! Men er det noen som vet hvordan det blir ved import av styling? Må man betale mye for import av det? Eller blir det null import hvis du er borte så og så lenge? Eller bare sette det på når du er i utlandet..slenger med noe ålreite bilder av 4'ere da veit.. Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Er bare moms tror jeg... Og f.eks kjøper du nye baklykter og setter de på kan du jo prøve å kjøre på grønt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Jeg kan aldri si at jeg har blitt stoppa i tollen for at de skal sjekke baklysa.. Det ville bare vært teit! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg