MazdaLaVista Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Heisann, vet det er flere rundt om i landet som har slike, har selv en (men ikke helt klar ennå). Men har litt diverse spm om disse. Hvilke dempere,bremser, clutch,svinghjul osv dere bruker. Så slipper jeg å begynne å teste meg frem for å få dette til skikkelig. send gjerne en pm. doh Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Heisann. Tenkte jeg skulle skrive litt om bilen min, En 91mod 323 1.6LX med GTX motor, ledningsnett, interiør osv. Ble opprinnelig kjøpt av broren min, som ett "nesten ferdig" prosjekt. men pga av at han ble en rimelig travel mann, og at jeg har skrudd en del mazda før (gtr og 4wd Turbo 1600) som er rimelig lik, så ble det til at jeg gjorde resten av monterings arbeidet. Har nå skiftet alle bremserør og slanger, montert ny clutch, byttet fjærer bak til Sparco fjærer fra en GTX (bare en midlertidig løsning da, fjærene som sto på var knekkt)og montert dempertårn bak. Tectylert den under. Montert Simons 2,5" effektanlegg (ja vet det ruster noe jævlig, men har zinket det så håper det hjelper, dessuten fikk jeg det billig via jobben). Montert Autogauge turbotrykksmåler. Kjøpt KN filter, blir montert til uken. I mellomtiden har jeg byttet ut original filteret med ett KD (KingDragon) filter Motor er i original stand så vidt jeg vet. Neste jeg skal gjøre er å få byttet hjulbuene bak, platen under bakluken (som bakluken hviler på , bulk i den ) og få sveiset noe rust rundt oppfestningen for det langsgående bærestaget bak på førersiden. Future mods: - Felger ! ikke helt bestemt meg for hva. - Sinterclutch og sterkere trykkplate fra Dalhems.se - Diverse mods inni bilen, 2 x bøtte/racing stoler ratt og pedaler osv. - Frontmontert intercooler - Resirkulerende Dump Valve - Dual Stage Turbotrukksregulator fra Turbo XS - Pakfeifer Front, Panser og Sideskjørt - Slik bakfanger: - og til slutt lakke den i Mazda 6 Pacific Blue MIca: Slik ser den ut nå: Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 HVa synes dere?? Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 hehe, viser bare at det er alt for lite aktivitet her på forumet doh blir fint det :P Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har lik bil, lurer på å bytte til gtx motor, hvor fikk du tak i din? hva har du forsterket? Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei Folkens.... jeg har også mazda 323 lx 1987 mod da:P veldig veldig stygg men det er en annen sak.... stasjons vogn...... men uansett, jeg lurer på , hvilken motor kan jeg sette i for at bilen kan gå bra, + at det må være lovelig... finnes dette på skrotten?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg