mihkku Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ja dere leste riktig. Den ene er svart og den andre er lysebrun. Jeg har ikke orket en gang å jage etter bilde pga. at disse bilene ikke er så spesielle lengere. Men kanskje noen har tatt bilde ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Går jo 2 i Tromsø. mener den ene er brun. så mulig han er på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Kan godt hende, han var innom Shell i går men pratet nok ikke Tromsø dialekt. Var mer Finnmarking, gammel fyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Strengt tatt så går det vel en shitload med de der over hele landet nå. Hele sjarmen er borte siden det er dønn likt en Tahoe - bare dyrere og _tyngre_. Kun H1 er Hummer i mine øyne :P Det andre er bare digre Playmobiler. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Du glemte H3 :p Personlig synes jeg at Hummer H2 er stygt, skal man få det pent så må man nesten ordne litt. Ser ut som firkantige bokser på veien, kan jo være meg da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er jo til og med en her oppe! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Går en RX8 der oppe også :p Legger ut bilder snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Går en RX8 der oppe også :p Legger ut bilder snart Her ja! Er forrige eier av min som kjøpte seg en ifjor :) Er jo endel gromme biler her ja. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Vet, blir vel rik av å jobbe som gruvearbeider i motsetning til andre land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ja blir nok det :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Men teknisk sett så tilhører ikke bilene Norge. Er jo ikke betalt for toll eller moms hvis jeg husker rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Strengt tatt så går det vel en shitload med de der over hele landet nå. Hele sjarmen er borte siden det er dønn likt en Tahoe - bare dyrere og _tyngre_.Kun H1 er Hummer i mine øyne :P Det andre er bare digre Playmobiler. Hehe...da skull,e du vært på Dora i trondheim i dag. Stod sikkert 200 Humvees som tilhører det amerikanse forsvaret der. Nice! Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Men teknisk sett så tilhører ikke bilene Norge. Er jo ikke betalt for toll eller moms hvis jeg husker rett. De har norske skilt og må ha norsk typegodkjenning så de tilhører nok norge. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Joda, men hvis de skal ta bilen til fastlandet så blir det en h... pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hehe...da skull,e du vært på Dora i trondheim i dag.Stod sikkert 200 Humvees som tilhører det amerikanse forsvaret der. Nice! og de står der ennå??? Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg