TurboKnut Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 En H2 koster kr 615.000,- og ca 495.000,- om du er selvstendig næringsdrivende. Det er mye bil for pengene. De er relativt rimelige å lease, så det er overkommelig for svært mange siden de ikke koster mer enn en enkel BMW 5-serie. Det selges relativt mange Hummer i Norge og gråimporten fra bla Finland på Russisk-produserte Hummer fra Ladafabrikken er også stor. Russiske Hummer'e koster enda mindre enn amerikanske biler som selges via importør i Norge. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 I Orkdal er det en svart Hummer H2, ganske tøff bil, men jeg liker H1 bedre. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Vi har skrudd på en kompressor på vår Hummer - gir 530 hk ved 0.6 bar overtrykk og det flytter på seg... Bensinnåla også - ca 2.7 liter på mila på blanda kjøring. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg