Volvo-Lars Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jepp.. husker e28'en.. rart dere ikke så/hørte meg.. bra liv i notodden ass, men fy faen for en ræva "vei" på stripa.http://img.photobucket.com/albums/v459/MeSs/518/20%20April/IMG_1458.jpg MeSs Du sku svingt innom hydro....hadde garantert kjent deg igjen..;) ska si i fra til deg neste gang jeg ska til notodden...så kunne vi kanskje møtes:)? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 hahaha! hva er det jeg leser? mjøndalen? jeg trengte ikke engang lese at dere hadde det kjipt der for å skjønne at der kom dere nok ikke til å bli lenge :roll: Hender det er litt liv der da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Du sku svingt innom hydro....hadde garantert kjent deg igjen..;) ska si i fra til deg neste gang jeg ska til notodden...så kunne vi kanskje møtes:)? si fra til meg oxo da! Så kanskje jeg får med en del biler fra drammen/konnerud :) Så kunne det virkelig blitt liv der oppe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Litt info...han heter ANDREAS ikke anders...han har hatt gromme biler siden han fikk lappen han da...det kunne vel vi alle hatt om vi alltid hadde bodd hjemme og jobbet fullt. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Litt info...han heter ANDREAS ikke anders... ser ut som de fleste skjønte meg uannsett;) :rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hva er greia med å ikke ha bakrute? doh Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hva er greia med å ikke ha bakrute? doh greia er at han skulle skjære ut høl til 6*9 i hattehylla...men lat som kompisen min er gadd han ikke ta ut hattehylla av bilen....oi, der slo vist stikksaga borti ruta....*KNUS* Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 noen i notodden som har sett en mørkeblå c ascona som det står opelragger.com på sia da sombrero Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn_h Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Den har jeg sett ja ;) Siter 92`Sierra sedan Sapphire 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 :) :) denj er min sett forden din og pluss mange mercer hehe kommer i sommer me rekord stv så vi får råna stripa litt i notodden hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Storgata i Notodden har jeg vært flere ganger...hehe..artig syn med så mange MB 230'er...bilen min er faktisk fra Notodden..vært der 2 helger på rad nå Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Storgata i Notodden har jeg vært flere ganger...hehe..artig syn med så mange MB 230'er...bilen min er faktisk fra Notodden..vært der 2 helger på rad nå Kjøpte den vel ikke av en som heter schei til etternavn?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Kjøpte den vel ikke av en som heter schei til etternavn?? Nei, var broren til dama som er derifra som eide den tidligere. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe sinnsykt mye mb der jah er det denj grønne bmw som har gått i notodden før tru jeg har sett denj og da azz syns det er kult med mb jeg da hehe maks senka og saker sombrero Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 noen som har sett en orangs aktig 240 stv i notodden da me hvite penta fælga det er søskenbarne min sin råner mye i notodden den nokså rå også :) sombrero Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg