TurboXs Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 noen som kan ta på seg en jobb med volvoen min. skal ha farge på den så det må gjøres litt som dere ser http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/ 1. Den må sparkles og pussen 2. Den må lakkeres. det er det som skal gjøres men jeg vet dette koster penger.. skal ikke ha noen utstillings bil men noe son ser grei ut. dette skal bli en racerbil og ikke noe annet. så send meg en pm om der har lyst på en jobb. bor i Mjøndalen 8min vest for Drammen så d er bare å komme å se vil ha en pris på jobben før den blir begynt på....... Hilsen Fredrik Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ingen????.......... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 jeg jobber som oppretter, og kan sikkert hjelpe deg jeg... har en kamerat som er lakkerer, han har eget lakk verksted hjemme i garasjen. så hvis du er interesert. så skal jeg høre me han ang lakk.. hvordan farve? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 lurer litt på en lys laserblå som blir levert på renault lastebiler om du her sett den men om det er vanskelig så finner vi bare en annen en....... er en bil som skal bruker og ha litt race stuk så tar d ikke så tungt om den ikke er helt strøken i platene Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...