Gå til innhold

se her opprettere og lakerere

Ranger emnet

TurboXs

Anbefalte innlegg

noen som kan ta på seg en jobb med volvoen min. skal ha farge på den så det må gjøres litt som dere ser

http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/

1. Den må sparkles og pussen

2. Den må lakkeres.

det er det som skal gjøres

men jeg vet dette koster penger.. skal ikke ha noen utstillings bil men noe son ser grei ut. dette skal bli en racerbil og ikke noe annet.

så send meg en pm om der har lyst på en jobb. bor i Mjøndalen 8min vest for Drammen så d er bare å komme å se

vil ha en pris på jobben før den blir begynt på.......

Hilsen Fredrik

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som oppretter, og kan sikkert hjelpe deg jeg... har en kamerat som er lakkerer, han har eget lakk verksted hjemme i garasjen. så hvis du er interesert. så skal jeg høre me han ang lakk.. hvordan farve?

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på en lys laserblå som blir levert på renault lastebiler om du her sett den men om det er vanskelig så finner vi bare en annen en....... er en bil som skal bruker og ha litt race stuk så tar d ikke så tungt om den ikke er helt strøken i platene

Bmw M3 Turbo

Nissan king-cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber som oppretter, og kan sikkert hjelpe deg jeg... har en kamerat som er lakkerer, han har eget lakk verksted hjemme i garasjen. så hvis du er interesert. så skal jeg høre me han ang lakk.. hvordan farve?

Kan du høre med han hellakkering for en bmw 318i å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar for alt jeg... har gått på skole en uke nå. så jeg har ikke hatt tid til og prate med lakker'n, men jeg flyr sikkert oppom han en tur etterpå.. Kommer muligens til og koste deg noen prøve turer dah... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du høre med han hellakkering for en bmw 318i å?

e-30 eller e-36...? og hvordan farve? det har endel og si det også skjønner du. og hvor mye har du tenkt til og gjøre selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir i såfall bare inv ved dørkanten, ellers så er det utenfor.

du veit det blir billigere om du kjøper ett bar bokser med svart silkematt å bruker inv. blir ikke så værst da heller... å du sparer brått ett par kr. men 10 -18k vist du bare skal ha med inv dørere bare å 10-15k om du skal bare ha utvn.

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider