TurboXs Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 noen som kan ta på seg en jobb med volvoen min. skal ha farge på den så det må gjøres litt som dere ser http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/ 1. Den må sparkles og pussen 2. Den må lakkeres. det er det som skal gjøres men jeg vet dette koster penger.. skal ikke ha noen utstillings bil men noe son ser grei ut. dette skal bli en racerbil og ikke noe annet. så send meg en pm om der har lyst på en jobb. bor i Mjøndalen 8min vest for Drammen så d er bare å komme å se vil ha en pris på jobben før den blir begynt på....... Hilsen Fredrik Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ingen????.......... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 jeg jobber som oppretter, og kan sikkert hjelpe deg jeg... har en kamerat som er lakkerer, han har eget lakk verksted hjemme i garasjen. så hvis du er interesert. så skal jeg høre me han ang lakk.. hvordan farve? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 lurer litt på en lys laserblå som blir levert på renault lastebiler om du her sett den men om det er vanskelig så finner vi bare en annen en....... er en bil som skal bruker og ha litt race stuk så tar d ikke så tungt om den ikke er helt strøken i platene Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ans Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jeg jobber som oppretter, og kan sikkert hjelpe deg jeg... har en kamerat som er lakkerer, han har eget lakk verksted hjemme i garasjen. så hvis du er interesert. så skal jeg høre me han ang lakk.. hvordan farve? Kan du høre med han hellakkering for en bmw 318i å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 halllllloooooo jeg var vel først her men du excuze....... lyst på jobb eller?????????? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 er klar for alt jeg... har gått på skole en uke nå. så jeg har ikke hatt tid til og prate med lakker'n, men jeg flyr sikkert oppom han en tur etterpå.. Kommer muligens til og koste deg noen prøve turer dah... :) Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kan du høre med han hellakkering for en bmw 318i å? e-30 eller e-36...? og hvordan farve? det har endel og si det også skjønner du. og hvor mye har du tenkt til og gjøre selv? Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 joa prøvetur skal du få.......... men når an du komme å se....... fikk lakk koden på fargen j skal ha å.......... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jeg har også lyst på en hellakkering. Audi Coupe 1985 typ85, mye tror du han skal ha? Svart metallic eller noe i den duren. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg har også lyst på en hellakkering. Audi Coupe 1985 typ85, mye tror du han skal ha? Svart metallic eller noe i den duren. er det med inv eller?? Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er det med inv eller?? blir i såfall bare inv ved dørkanten, ellers så er det utenfor. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 blir i såfall bare inv ved dørkanten, ellers så er det utenfor. du veit det blir billigere om du kjøper ett bar bokser med svart silkematt å bruker inv. blir ikke så værst da heller... å du sparer brått ett par kr. men 10 -18k vist du bare skal ha med inv dørere bare å 10-15k om du skal bare ha utvn. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg