The_RocK Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 nei det går ikkje eg må ha bil.Så eg beholder bilen. vis den bil solgt så hadde eg skaffa meg ein 325 cope eller ein M3 til runt 250 000kr Skal begynna å handla lit utstyr til den i morå.har lyst på Instrumentringer Chrom,Fjærbeinsstag( e mongen typer å velga mellom tips?),bakrutespoiler, M-Mattesett og pedalsett-chrom Det vil eg gjoer me bilen før eg begynner på anlege Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 STOR FEIL,, hopper det går ann å ta det vekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har sendt deg en pm.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 STOR FEIL,, hopper det går ann å ta det vekk Det e feilen den setningen skole ein anna plasse,, når du gjer 10 ting på ein gong så henter det at mann gjer feil av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Når eg fekk bilen var siste servisen tat på 106 000km i dag har bilen gått 121 000km,,, Når bør eg ta servis i gjenn på den ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Når eg fekk bilen var siste servisen tat på 106 000km i dag har bilen gått 121 000km,,, Når bør eg ta servis i gjenn på den ?? Lese manualen? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 165 000 kr var SINNSYKT dyrt !!!!! Jeg kjøpte en 98 modell 320i coupe på BMW (altså ikke privat!). Den er gått 70 000 km, garantert kilometer. Fullt servicehefte og historikk. Helt strøken bil. Den var også helt original. Alt originalt utstyr + stor kjørecomputer. Det eneste jeg ikke har er klima i likhet med din, men så har jeg org. CD spiller da ;) Jeg gav 139 000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 tja noken meiner den e for dyre noke meiner det e grei pris,,eg seler den for runt der ein plass,, ka meiner dåke den e verd ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30-Erlend Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Vel, for det første får du en PEN importert E46 320/318 coupe med ca. 80.000 på meteret med skinnseter og alt utstyr for rett i underkant av 200.000 så jeg tror og håper de fleste tar steget for å få E46 i stedet. Den er etter min mening voldsomt mye penere, og jeg kan vanskelig tenke meg noen som heller vil ha en E36? Men når det er sagt, så slutter aldri mennesker å overraske meg heller :rolleyes: Du får ha lykke til med salget, men som nevnt tidligere tror jeg du skal finne en bra korka kjøper hvis du skal sitte igjen med 170 bananer etter å ha solgt den bilen der. Og kanskje et hett tips og ikke skrive med norges breieste dialekt i salgsannonse? Siter Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg ga 165' for min 97 323 coupe for 2-3år sia. Denne hadde gått 90tusen, ny i norge,sportstoler i safranskinn,m-tech,dig.klima,største komp etc...:D Var jeg kanskje litt heldig..Ellers..fin den coupen der også:D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Den er etter min mening voldsomt mye penere, og jeg kan vanskelig tenke meg noen som heller vil ha en E36? *Hånd* Jeg synes E36 coupe er finere enn E46. Med unntak for M3-versjonene av E46 :rolleyes: Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fin bil, er den tollet inn i landet da? Synes prisen var litt vel stiv, ser ikke ut som den har skinn engang ? Og hvis dette er en -97 modell, hvorfor har den ikke faceliften? (bredere kromnyrer, andre lykter) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_RocK Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Koffor den ikkje har det veit eg ikkje,, eg viste ikkje ein gong at den skole ha det.. den komm tidligt i 97 kanskje dei han forandra på modelen i løpet av åre ?? ( eg veit ikkje ) å det me prisen speller ikkje så stor rolle lengre får eg skal ha den Venter på at være skal bli fint så at eg kan begynna å jobba litt me den , gjer den klar til Rudskogen 8-10 juli.. Er fatisk ikkje så kjent me BMW sine biler,(tenker på detaler å tinge), har alltid likt dei me har aldr trur at eg skole få rå til å kjøpa ein når eg ble 18, derfor har eg aldr gidda å gå inn på detalene før nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg