Gå til innhold

min Bimmer

Ranger emnet

The_RocK

Anbefalte innlegg

nei det går ikkje eg må ha bil.Så eg beholder bilen. vis den bil solgt så hadde eg skaffa meg ein 325 cope eller ein M3 til runt 250 000kr

Skal begynna å handla lit utstyr til den i morå.har lyst på Instrumentringer Chrom,Fjærbeinsstag( e mongen typer å velga mellom tips?),bakrutespoiler, M-Mattesett og pedalsett-chrom

Det vil eg gjoer me bilen før eg begynner på anlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 000 kr var SINNSYKT dyrt !!!!!

Jeg kjøpte en 98 modell 320i coupe på BMW (altså ikke privat!). Den er gått 70 000 km, garantert kilometer. Fullt servicehefte og historikk. Helt strøken bil. Den var også helt original. Alt originalt utstyr + stor kjørecomputer. Det eneste jeg ikke har er klima i likhet med din, men så har jeg org. CD spiller da ;)

Jeg gav 139 000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for det første får du en PEN importert E46 320/318 coupe med ca. 80.000 på meteret med skinnseter og alt utstyr for rett i underkant av 200.000 så jeg tror og håper de fleste tar steget for å få E46 i stedet. Den er etter min mening voldsomt mye penere, og jeg kan vanskelig tenke meg noen som heller vil ha en E36?

Men når det er sagt, så slutter aldri mennesker å overraske meg heller :rolleyes:

Du får ha lykke til med salget, men som nevnt tidligere tror jeg du skal finne en bra korka kjøper hvis du skal sitte igjen med 170 bananer etter å ha solgt den bilen der.

Og kanskje et hett tips og ikke skrive med norges breieste dialekt i salgsannonse?

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffor den ikkje har det veit eg ikkje,, eg viste ikkje ein gong at den skole ha det.. den komm tidligt i 97 kanskje dei han forandra på modelen i løpet av åre ?? ( eg veit ikkje )

å det me prisen speller ikkje så stor rolle lengre får eg skal ha den

Venter på at være skal bli fint så at eg kan begynna å jobba litt me den , gjer den klar til Rudskogen 8-10 juli..

Er fatisk ikkje så kjent me BMW sine biler,(tenker på detaler å tinge), har alltid likt dei me har aldr trur at eg skole få rå til å kjøpa ein når eg ble 18, derfor har eg aldr gidda å gå inn på detalene før nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider