Gå til innhold

Endelig fått meg ny bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra argument! doh

Jeg har ikke kjøpt Cab'n min for å kjøre fort på bane og jeg har ikke satt på M merker bakpå den.. Såh.. Få av merkene og du har en fin bil.. Kanskje nye felger da.. Men men.. :)

Du //M-trimmer hele bilen, vaderseter, m-styling osv... Syns ikke du skal skrike så høyt om å prøve å få bilen til å se ut som noe den ikke er...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 3 weeks later...

Halla Polo Classic, lurer på om jeg møtte på deg på e6 i går, på vei hjem fra skedsmokorset.. Den lignet veldig ihvertfall. Hvis det var deg snakket du i Tlf da jeg så deg. Jeg kjørte hvit golf 2 med 9x16. La merke til det nå, da den bilen jeg møtte på også hadde CHINA skrift bak

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Halla Polo Classic, lurer på om jeg møtte på deg på e6 i går, på vei hjem fra skedsmokorset.. Den lignet veldig ihvertfall. Hvis det var deg snakket du i Tlf da jeg så deg. Jeg kjørte hvit golf 2 med 9x16. La merke til det nå, da den bilen jeg møtte på også hadde CHINA skrift bak

Hvit golf, svarte fangere ?

Felgene blir lakkert i løpet av helgen og kommer på på lørdag

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du //M-trimmer hele bilen, vaderseter, m-styling osv... Syns ikke du skal skrike så høyt om å prøve å få bilen til å se ut som noe den ikke er...

Det å oppgradere deler på bilen sin til deler fra råere versjoner av tilsvarende biler ser jeg ikke på som noen uting. Så jeg skjønner ikke helt hvor det er jeg får bilen min til å se ut som noe den ikke er egentlig? Det er noe helt annet enn å emblemtrimme en bil.

Du hadde vel dine planer og drømmer om din BMW og kjøpte M-tech styling etc, så jeg skjønner ikke hva du klager på meg for. Den gangen jeg kaster bakpå ett M3 merke eller M-tech merke da skal du få klage på meg, enda bilen min faktisk er levert som orginal M-tech med M-tech pakke fra fabrikk. Første mod'n min var å fjerne 325i merket som sto bakpå bilen, og det er en grunn til det.

Ellers blir nok bilen grom med de hjula der i 20", men hvordan blir kjøreegenskapene trur du? Kjøpte du dekk fra Tyskland? Jeg skulle kjøpt meg noen 19" dekk selv og lurer på hvor fra.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
  • 2 months later...

Kjempe bil, med kjempe felg!;)

PLIS spar meg for kritikk mot Emblem!

Kjører man BMW så har man ingen ting med VW eller Audi å gjøre så plis HOLD kjeft!

Beklager offtopic, men jeg er dritt lei folk som bare er inne på forum for å krittisere å diskutere!

Knall Bil uannsett emblem eller ikke Polo!!:):)

ps, du mangler VACN palte bak:p=)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider