Gå til innhold

Tok hevn på politiet? 3 sivilbiler påtent

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Så teit gjort.. Hvis mann først skulle tenne på biler.. hvorfor tenne på de som alle kjenner igjen.. som har relativt små motorer :)

Jeg er alltid skeptisk til å brenne forbi en hvit mondeo stasjonsvogn i høy fart...

Men som sagt tidligere.. disse blir jo erstattet.. betales med våre skattepenger.. de blir erstattet med nyere og kjappere biler som kansje ikke er like lette å kjenne igjen.. Så dette må mann bare riste på hodet av!

Uansett så er hærverk noe av det værste jeg vet.. om det er mot politi eller en annen person spiller forsovidt liten rolle!

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at de ikke har overvåkningskameraer der da... De to sivilbilene der har jeg forresten aldri sett... sombrero

De har kameraer på andre siden gaten, ved politibygget liksom, men de viser ikke der hvor bilene sto parkert. Den blå Forden tilhører Oslo politidistrikt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man først brenne en bil så får det da for faenma være en lada, opel eller ford..

Øyh! Se å få svidd av det BayerskeMakkWerket ditt istedet du!

Hvorfor må folk alltid rakke ned på andre bilmerker egentlig?

Jeg betaler mindre for mer bil med både Opel og Ford enn du gjør med BMW..

Kan kjøpe en Signum med største motor og alt utstyr, eller Mondeo for samma pris som en midt på tre'et 3 serie jo.. Og ikke er BMW noen bedre teknisk bil heller..

Men smak og behag..

Du skal få lov å sitte der med BMW'n din..

Begynner bare å bli usannsynlig lei av at alle skal rakke ned på alle andre bilmerker..

Er vi ikke i samme båt kanskje, uansett hva som står foran på bilen?

"Ungdommer" med sans for bil etc..?

"Han bak meg betaler..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke synes Mondeo ser ut som sivil bil, så farter man rundt med Toyota Corolla 3dørs fra 96 ca, pluss en 95 Camry her i Bergen. De har og en flett ny Merc 3serie, en Volvo 850 T5-R! og et par eldre japsapanere. Volvo 240 er fremdeles i drift.

I Oslo går det en svart, skamsenka 3-serie BMW. Og en svart og grå A6 Avant.

På E18 har jeg sett en gammal og rusten, hvit Datsun Cherry med blålys, OG politimenn..

"Han bak meg betaler..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På E18 har jeg sett en gammal og rusten, hvit Datsun Cherry med blålys, OG politimenn..

Hahahaha!! en gammel Datsun??? Seriøst??? hehehe notin Dette blir jo bare bedre og bedre dette!

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. kanskje de skulle på karneval ;)

Dessuten kan de bli kjappe de gamle datsun'ene.. spes om det er en N12 E15ET :)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider