Haakon-Corrado Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Er flere Corrado-eiere som ønsker seg et rent Corrado-treff nå. Hva sier dere til månedskiftet juni/juli, et sted på Østlandet. Østfold, Vestfold, Oslo, eller et sted rundt den sørlige delen av Mjøsa. Forslag? Forslag til hvor en eventuell kolonne kan gå? Hvem er med? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 jeg bor i trondheim/ålesund.. men jeg er med! så lenge jeg kan få meg fri fra jobben da... ;) for min del hadde det vært flott om det hadde blitt holdt rundt hamarområdet.... men det er bare mitt forslag da. ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 august? :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 jeg er med bare det ikke er så langt unna vestfold! Hadde vært kult å samlet mange corrado`er! Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ekke sååå farlig uttafor vestfold vettu Kim ;) ..hehe skal kanskje ikke si noe jeg da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Konkrete forslag til plass, noen? ka2; Gjør da ikkeno å kjøre litt vel. Er bare å heise opp spoileren det, så er det fort unnagjort! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Forslaget mitt er Lillestrøm, ikke bare pga jeg bor der, men er et par andre Corradoer her, vi har et par møtesteder her, ikke langt fra Oslo... HMånedskifte Juli/august kanskje???:D:D:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg kommer hvis det ikke er altfor langt unna Lillehammer ! Lillestrøm er da en grei plass ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Lillestrøm høres jo ut som et greit sted. Virker som vi vil få flere biler dersom vi møtes i juli/august istedenfor juni/juli. Eller hva? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 jeg er med. nesten uansett hvor Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Lillestrøm høres fint ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hva om dere Corrado-gutta samler sammenkomsten deres til Mjøsmeet på Hamar lørdag 25. juni hvor også Max Power blir representert? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hva er dette Max Power-greiene egentlig? Er det det engelske bilbladet, en norsk utgave av disse eller noe helt annet??? Hadde jo kanskje ikke vært dumt da! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hva om dere Corrado-gutta samler sammenkomsten deres til Mjøsmeet på Hamar lørdag 25. juni hvor også Max Power blir representert? Hva er dette mjøsmeet? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hva er dette Max Power-greiene egentlig? Er det det engelske bilbladet, en norsk utgave av disse eller noe helt annet??? Hadde jo kanskje ikke vært dumt da! Norsk utgave av engelske Max Power. Norske biler og norske damer :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg