Gå til innhold

demontering av dørpanelene?

__verox__

Anbefalte innlegg

Holder på å skal skifte ut org-høytalerne i fram-dørene! men har hatt et problemer med å få de av! er det noen er som vet om det er skjulte klipser eller noe som holder dem på plass! virker som om de er forseglet! må man rive de av med makt, eller skal de gå lett av?

Håper på tips, så jeg kan få ut org-høytalerne så fort som mulig!

Lurer også på om det er noen her som vet hvilke høytalere som står i org, om det er 6*5......eller

Ford Mondeo GLX 2.0i

94-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hær må det være noen skruer du ikke har fått av ;)

har merket dær skruene er med rødt :)

håper dette er til hjelp, du må ta av dekslet som sitter over skruene til speilet også, det blir i alle fall lettere :)

garagen%20028%20(Medium).jpg

dekslet som sitter over hondtaket (det dekslet som er lakkert i sølv) der presser du vare et lite flatjærn bakom og vipper det ut :) bare å spøre hvis det er noe mer du lurer på

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg ut dør panelet å! var ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til nei! hehe! men, men doh

Fant ut at det er letest å bruke 5*7 høyt. det som er orginalt på biln! men er d noen her som har noen 5*7 høyt å anbefale, de skal drives av spillern evt 4*forsterker senere!

Ford Mondeo GLX 2.0i

94-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Bare å spørre om det er mer du lurer på.

Jeg tror ikke du skal snevre inn høyttalervalget til å bare innbefatte 5x8", siden det ikke er en veldig dominerende dimmensjon.

Å lage nye hull er tross alt ikke en så veldig stor operasjon, og det er flere på Mondeoforumet som har andre dimmensjoner, inkludert meg selv.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg ut dør panelet å! var ikke så vanskelig som jeg skulle ha det til nei! hehe! men, men doh

Fant ut at det er letest å bruke 5*7 høyt. det som er orginalt på biln! men er d noen her som har noen 5*7 høyt å anbefale, de skal drives av spillern evt 4*forsterker senere!

Du kan jo feks bruke disse...

001.jpg

002.jpg

Kjempe fornøyd med dem selv

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes nok utvalg av 5*7! både Lightning Audio, earthquake, rockford fosgate og pioneer lager disse dim.ene! har sett på noen

http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=10254&PHPSESSID=31800aad140d4874123c7034805df584

lightning audio

http://www.earthquakesound.com/focus_coaxials.htm

rockford fosgate

men er d noen her som vet noe om de utvalgte! erfaringer!

Ford Mondeo GLX 2.0i

94-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider