runar Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hei hei.... Er det noen som har klart å montere TV i Corrado'en. Noen bilder??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ja, montert frontenhet med skjerm. Ingen bilder enda.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 har tv i stua det funka fett kan ordne bilde send PM Mye saklige innlegg du har kommet med i dag må jeg si :rolleyes: Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Jeg har montert tv og dvd. Tv foran luftutgangen i midten, og dvd spilleren der sigtenner og askebegeret var. Kan legge ut bilde når jeg får klåa i ett kamera ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 eller hva de nå heter, laget tv for montering i det lille rommet under askebegeret. Så det på ebay. Veldig kult med "originalt" tv i bilen på så "gammel" bil. Kongen i gata da! Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Trodde Corrado var en sportscoupe jeg, ikke rullende kino Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hehe... *flire* opptil flere gullkorn i denne tråden her ja. ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Bygde inn en skjerm nederst i midtkonsollen jeg og har en i spilleren.. Har dessverre ikke bilder av det liggende, men fikk vite at den snart er klar fra lakkeringen igjen så da skal jeg få knipsa noen;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg