le0n Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Kan ikke vrake noe sånt.. Kjører du svin med noe så fint og så "utstillingsbil klasse" bil så er du dum.. Men seff, uhell kan skje :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Først og fremst må jeg få Kondolerer !! Sørgelige greier !! Jeg så den her om dagen og ikke akkurat et veldig pent syn ! Det må ha butta veldig hardt for den var jo totalt sammentrøkka !! Utrolig synd for denne var utrolig fet ! KONDOLERER !! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Dette var sørgelige nyheter!!dette var en usedvanlig fet bil.blir litt deprimert jeg når jeg hører dette!!men det som er viktigst!hvordan gjikk det med borabora??og eventuelt andre som satt på! Hva var det egentlig som skjedde?? Må bare si KONDOLERER!!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Ja, lurer på det samme jeg også. Ser at han ikke har postet en eneste post siden 7 April kl. 14:33. Håper alt går bra med han. Synd at bilen har gått til helvete da, men det viktigste er at borabora gikk fra bilen uten alt for store skader! Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 VRAK???!!!??? :( :( :( :eek: :eek: :rolleyes: huff huff....!! :( Håper det gikk bra med fører og eventuelt passasjerer da... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Hviss noen av dere kjenner han så hadde det vert ganske fint om vi kunne fått litt info!! er det noen mulighet for og få lagt ut noen bilder?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Det er bra med han tror jeg.. så han var ute å råna på fredag... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Lethal Det er bra med han tror jeg.. så han var ute å råna på fredag... Det jeg har hørt har skjedd er at han måtte svinge unna noe og kjørte i en undergang i rundt 60/kmt. Bilen var greit sammen trøkt og tror den tilogmed har fått en knekk i taket pga sammenstøtet.. Men det er jo det jeg har hørt.... Hadde vært allright å fått historien fra BoraBora.. Og noen bilder Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Hei, bra med meg. En liten tur innom jobben for å levere sykmld nå. Fikk dashbordet i kne, slo armen, stiv nakke og vondt i hodet..... Sykmeldt ut uka..... Sku til en kamerat mandagskvelden, kom en hund ned en skråning og rett uti veien, svingte unne og rett inni kanten på undergangen.... Butta bra...... Har masse bilder osv, kommer senere... må vente til saken er avgjort.... Tar nok litt tid før jeg blir enig med forsikringsselskapet. Men ikke noe å bygge opp igjen..... Fartsgrensa på stedet var 60 og jeg har alltid kjørt pent med den så hvis det er noen som påstår jeg kjørte gris vet de ikke hva de snakker om, rakk ikke tenke bare vrengte unna. I sånne tilfeller bare reagerer man.... Tenk om det hadde vært en unge som hadde falt ned og jeg ikke hadde svingt unna.....:rolleyes: Så det.... Ingen passasjerer heldigvis.... Vet ikke når jeg får skrevet igjen. God påske til alle...... :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by borabora Hei, bra med meg. En liten tur innom jobben for å levere sykmld nå. Fikk dashbordet i kne, slo armen, stiv nakke og vondt i hodet..... Sykmeldt ut uka..... Sku til en kamerat mandagskvelden, kom en hund ned en skråning og rett uti veien, svingte unne og rett inni kanten på undergangen.... Butta bra...... Har masse bilder osv, kommer senere... må vente til saken er avgjort.... Tar nok litt tid før jeg blir enig med forsikringsselskapet. Men ikke noe å bygge opp igjen..... Fartsgrensa på stedet var 60 og jeg har alltid kjørt pent med den så hvis det er noen som påstår jeg kjørte gris vet de ikke hva de snakker om, rakk ikke tenke bare vrengte unna. I sånne tilfeller bare reagerer man.... Tenk om det hadde vært en unge som hadde falt ned og jeg ikke hadde svingt unna.....:rolleyes: Så det.... Ingen passasjerer heldigvis.... Vet ikke når jeg får skrevet igjen. God påske til alle...... :( Bra det gikk relativt bra med deg da... Er jo helt naturlig reaksjon, håper du får fiksa noe med forsikringa. var den taksert med styling og greier på eller ?? Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Bra det ikke gikk verre en det gjorde... Rip et stykk Bora.. Lykke til med nytt spennende prosjekt.. Og velkomen tilbake.. ( du leser dette etter påske vettø ) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Godt å høre at alt gikk bra med deg da! :) Ikke annet å gjøre nå enn å se fremover. Gjort er gjort. Men leit er det.. Ha en god påskeferie!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Bra det gikk godt med deg! God påske! Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Kondolerer! Håper du kommer tilbake med et eller annet fett i fremtiden!!! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 kjiipe saker :( men har troa på at du greier og bygge noe enda kulere! ;) selv om det blir vanskli... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg