pahf Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Huff. Skikkeli trist å se en sånn bil gå opp i ingenting ja. Håper alt ordner seg m forsikring å sånnt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Gikk det bra med hunden? Kondolerer mht. bilen ihvertfall. Men dette ordner seg. Du kommer sterkere tilbake ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 huff og huff kondolerer.. Håper at du får det som du skal ha til forsikringsselskapet da.. Dette er vell alle autofiles marerit..:( :( Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Neeeeeeeeei, ikke Bora'n da.. Drømmebilen min er knas :( Det var trist, men godt det gikk bra med deg Borabora :) Men.. Ehh... Neineinei.. Hold oss oppdatert da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Isj da.. blir spennende å se åssen forsikringsselskapet gjør det. De er sikkert ikke begestra for den stripa og alt slikt som i dems syn "hemmer sikten". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Det var synd......... Den Boraen var sinnsykt RÅ!!! Godt alt gikk bra da...... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 På jobb igjen, slitsomt å stå opp..... Blitt my festing i påsken.... :) Måtte vente til over påske før jeg fikk høre noe fra forsikringsselskapet....... Og har bilder og delvis liste over hva som er gjort med den, har forsikret den noe ekstra, derfor jeg bytta til selskapet(Gjensidige) alt ble levert til saksbehandler når jeg forsikra den der..... Men spennende og høre hva de vil gi for det..... Vet ikke om de sier noe på sotinga og stripa.... Den første takstmannen nevnte ikke noe men har visst vært der og tatt bilder og sånn etter det.... Men hadde jeg ikke hatt sota ruter så hadde jeg hatt my glasskår i bilen..... ble en god del nå, vil ikke tenke på hvor mye som hadde kommet om det ikke var sota...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by borabora På jobb igjen, slitsomt å stå opp..... Blitt my festing i påsken.... :) Måtte vente til over påske før jeg fikk høre noe fra forsikringsselskapet....... Og har bilder og delvis liste over hva som er gjort med den, har forsikret den noe ekstra, derfor jeg bytta til selskapet(Gjensidige) alt ble levert til saksbehandler når jeg forsikra den der..... Men spennende og høre hva de vil gi for det..... Vet ikke om de sier noe på sotinga og stripa.... Den første takstmannen nevnte ikke noe men har visst vært der og tatt bilder og sånn etter det.... Men hadde jeg ikke hatt sota ruter så hadde jeg hatt my glasskår i bilen..... ble en god del nå, vil ikke tenke på hvor mye som hadde kommet om det ikke var sota...... Unnskyld min uvitenhet, men hva har hvor mye glasskår som er i bilen med saken å gjøre? De skal vel ikke akkurat støvsuge den etter hva jeg har skjønt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by Majestet Unnskyld min uvitenhet, men hva har hvor mye glasskår som er i bilen med saken å gjøre? De skal vel ikke akkurat støvsuge den etter hva jeg har skjønt? :) Unngikk vel kanskje å skjære seg opp så veldig under kollisjonen tenker jeg ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 :rolleyes: Noen som tar ting lettere enn andre..... ;) synd med bilen din Loppa.... Skjedde det samme med cab som jeg hadde i sommer, slet med å få igjen det jeg ville, ga opp til slutt...... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 bilder.... I want bora bilder.. hehe :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Flasher bilder.... I want bora bilder.. hehe :D Har noen hele bilder her..... ;) http://www.starky.cjb.no/ Gå på bilder, bia sine biler så ligger det noen der.... Hjemmesiden til en kamerat som er på bilforumet her oxo..... Og bilder av vraket kommer etter jeg er ferdig med forsikringssaken. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Liten oppdatering for de som er interessert...... Ble litt lei meg når jeg så reklamen til åpen dag på NBS: http://www.norskbildelsenter.no/adm/index.htm Hadde gledet meg fælt til sesongen og å være med på utstillinger med Boraen. Men, men.... Vært i 2 møter med forsikringsselskapet da... Et møte med en utreder.... Snakka om hva som hadde skjedd, de hadde en 20 siders rapport om ulykken. I følge de hadde jeg hatt 69-70 km/t inn i undergangen..... Og litt om stripa/solfilmen..... Blir kanskje noe avkorting.... Og et møte angående pris på bil og ekstrautstyr..... Ble delvis enig, hadde jeg ikke skrevet under så måtte det gått til skjønn og blitt noen uker til..... Gidder ikke si hvor mye enda før jeg vet noe om avkorting og sånn og det tar en stund til virker det som.... Hun som koordinerer(saksbehandleren min) saken jobber visst bare 60% stilling og fredag var eneste dagen denne uka hu jobber, er aldri der når jeg ringer.... Og alt må gå gjennom hu.... Fy faen å oppgitt jeg er, virker som de drar ut tiden med vilje.... Uff.... :( :( Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 dette er jo nå en mnd siden.. har det skjedd noe? iom at du har skaffet ny bil å greier.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by bing dette er jo nå en mnd siden.. har det skjedd noe? iom at du har skaffet ny bil å greier.. Snart 2 mnd siden det skjedde.. Nei, måtte bare ha ny bil.... Prøvde å ringe i dag, har visst fri i dag, og hadde jobba på onsdag... Fy faen å irritert jeg blir.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg