liIIebror Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 synd når sånt skjer da :( men men.. kan ikke klage over bilen du har kjøpt deg nå da ;) du plukka ut stereoen/tv regner jeg med? er den ødelagt? isåfall .. skal det selges?? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Kjipe greier! Personlig hadde jeg meia ned bikkja, men som sagt, naturlig reaksjon å svinge unna.. Har et par rever på drapslista mi, så er litt mer vant med det.. Utroolig kjipt da! Dritfet bil! Blir vel noe enda fetere nå dah! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by liIIebror synd når sånt skjer da :( men men.. kan ikke klage over bilen du har kjøpt deg nå da ;) du plukka ut stereoen/tv regner jeg med? er den ødelagt? isåfall .. skal det selges?? Neida, blitt bra den nå oxo... :) Fikk 3plass i A3 klassa på NBS i helga så kjempefornøyd jeg. :D Tv'en gikk til hælvete, mesteparten av det andre bruker jeg. Eneste jeg kanskje skal selge er den ene RF forsterkeren 360 a2 og den ene basseren med kasse eller 2 stk med ei ferdigbygd kasse som er litt for liten(skal snu magnetene og se hvordan det blir i løpet av kort tid) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Kjipe greier! Personlig hadde jeg meia ned bikkja, men som sagt, naturlig reaksjon å svinge unna.. Har et par rever på drapslista mi, så er litt mer vant med det.. Utroolig kjipt da! Dritfet bil! Blir vel noe enda fetere nå dah! Bare reagerte så svingte unna, hadde jeg tenkt så hadde tatt den. :mad: Tok en rev i 180 i høst med nye bilen da... :) Sjekker du den andre linken i signaturen min så ser du det nye prosjektet. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Veit du hvor Boraen er hvanet nå?? kunne vært keen på interiøret.... Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by KingB Veit du hvor Boraen er hvanet nå?? kunne vært keen på interiøret.... Ingen anelse, men ble vel hugget i fjor sommer.... Vet ikke om de tok ut noe.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 dem plukker nok ut alt som kan brukes da.. interiør er ikke akkuratt billig for å si det sånn Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 veldig klar over at det er en gammel tråd men i HELVETE å det må ha smelt der ..... synd med bilen og bra det gikk fint med deg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 veldig klar over at det er en gammel tråd men i HELVETE å det må ha smelt der ..... synd med bilen og bra det gikk fint med deg Ja, viktigst det. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvracing Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 savner bilen min jeg.. .:( hehe.. ;) Du har ikke noen bilder fra stereo`n ? Finner dårlig utvalg der ass.. skulle gjerne hatt det Siter Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser! - 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 savner bilen min jeg.. .:( hehe.. ;)Du har ikke noen bilder fra stereo`n ? Finner dårlig utvalg der ass.. skulle gjerne hatt det Nei, tok altfor lite bilder av den generelt. Skal se om jeg finner noe på pc'en ellers. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg