stigare Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hehe..damer ja.. kan ikke skjønne seg på dem.. i ene øyeblikket er dem forbanna for at vi driver for mye med bil... i andre øyeblikket så... hun står ute og vasker bilen sin akkurat nå... så kom hun inn og spørte: "Slik svart greie du hadde på dekka dine igår, kan jeg bruke det på lister og slik og?" hehe.. Hun er ikke noe bil-dame i det hele tatt. Men vil at bilen skal være ren og pen og se bra ut hele tida. Har kjøpt seg 16" felger nå. Og forrige helg måtte jeg koble anlegg i bilen hennes. Det er ikke meninga vi skal skjønne oss på damer. Dem er helt sikkert fra en annen planet hvor det ikke finnes andre enn dem selv.. (til tider) Can`t live with them. Can`t live without them...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Er bare !!!LITT!!! pist. Må få dette ut en eller annen plass. Har jobbet på bilen i hele dag. Fikk dempet ene døren og bakluken. Har Volvo 740, og de er ikke noe enkel oppg å dempe skikkelig. Så når jeg kommer inn døren får jeg bare dritt!! Hvorfor har du ikke hengt opp lampene på rommet istede, hvorfor ikke ditt og datt!! Ikke ÈN eneste kommentar om at jeg hadde vært flink el no i den duren i det hele tatt. -Skjønner ikke at du gidder, ikke noen som merker det der likevell. Det er jo gjemt bort bak dekslene som du har "skrudd" av uansett.. Bilen ser ikke ut, kan ikke du ta å rydde den snart?!?!? Har gidd beskjed at den ikke kommer til å være helt oppegående i noen mnd nå, slik at jeg får alt på plass. Noen som har det slik?? FØLER med dere!!!! Mvh, en ikke så blid Simon Vel vel, du liker ikke at damen forteller hvor skapet skal stå? Tror du ikke har vært klar nok i enkelte tilfeller.....er det ikke du som er sjef?;) Du vet vel hvordan jeg hadde/har det med madammen min, et evig mas om når vi skal bli ferdig med anlegget mitt siden jeg ikke får se henne så mye. Takket være deg, har maset gått over til "når er dere ferdig med anlegget ditt? Jeg har lyst til å begynne på mitt anlegg snart..." :D Og pass deg: jeg vet faktisk hvor du bor!!! Uansett kjekt å lese at du gjør fremskritt i egen bil!! Ser frem til ting begynner å ta form. Håper jeg får hjelpe litt innimellom... :cool: Hvertfall se på når du jobber!! Oppfør deg!! Mvh Andreas Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Fruen her i huset synes også bilstereo er helt greit, og gleder seg til å sette igang i egen bil etterhvert :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Problemer, problemer... hehe. Jeg har ingen dame som whiner, bare en mor som sier "Hva er det du driver med i garasjen i så mange timer". Og, "Selg bilen og kjøp en ordentlig en i steden". :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Damer er som en kastevind.. Ene sekundet er det: "Blir det bra? Har dere fått gjort mye idag?" Så : "Du er jo alldrig hjemme!! Når skal du bruke tid på meg?" Men noen av oss menn er likedan... Alt i alt må jeg si at det er lite klaging fra min kjære, og når det først spiller, sitter hun ofte å "synser" og "mener" om hvor bra/dårlig det er, om det er noen frekvenser som høres feil eller dårlig ut.. Dere vet, jenter har så mye mye bedre hørsel enn oss gutta, og de hører alle skavanker bedre enn oss.. Så, innvolver damene deres i bygginga, la de se og klå litt, spør om deres meninger om ideer og lignende, så blir det litt mer spennende for dem istedet for uforståelig og borkastet tid og penger.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 synes den nye rema reklamen er rå jeg.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ikke helt heldig med dama eller? Når jeg kom å sa jeg skulle kjøpe meg anlegg ble jeg litt overraska, for hun nevnte ikke noenting om at hu syntes det var unødvendig bruk av penger ;) Ble jeg glad da ;) hehe Edit: forresten er hu verdens nudligste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Hehe, mamma lurer også på hvorfor jeg gidder å mekke så mye bil, det er gøy svarer jeg :D Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ehh... ? Min hærlige samboer spør av og til om "når skal vi kjøpe ny subwoofer" (til hjemmekinoen) og det beste er "Kan jeg også få en subwoofer i min bil?" Hadde alle vært like heldige som meg så hadde denne tråden vært undødvendig! Legger ved et blde av somboeren: :titties: :rolleyes: hvor er bilde? dama mi har ikke bil, ikke lappen, og ikke bruk for den, samt bor hjemme = 0 problem :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Her bor Kaptein Sabeltann,stod det på bass kassa i hjul brønn. :) :) Artig frue og unger. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeltaHF_Fan Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hvor er bilde? dama mi har ikke bil, ikke lappen, og ikke bruk for den, samt bor hjemme = 0 problem :D sikkert ikke gammel nok til å ha lappen heller så.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 sikkert ikke gammel nok til å ha lappen heller så.. :rolleyes: Joda, om 7år ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 sikkert ikke gammel nok til å ha lappen heller så.. :rolleyes: faktisk for 6 mnd siden, så kunne a tatt'n :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 hehe er da ikke problemer med kvinnfolk, man må bare vise dem hvem som er sjef og at man bestemmer over sitt eget liv. har dem noe å klage på kan dem dra til helv... Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 dama mi sier ikke noe spess... annet enn at hun er oppgitt over at jeg aldri er fornøyd med noe hehe... bilstereo that is... hatt 4 stk. spillere og 3stk. forsterker på ett par mndr nå :rolleyes: nå får jeg meg drømmespillern da så den er grei hehe Hun liker ikke alle pengene og tiden jeg bruker på anlegg og bil... men skyss og høre på musikk... DET skal hun ... :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg