Gå til innhold

Damer!! De skjønner ikke en DRITT!!!

Ranger emnet

Blend_2097

Anbefalte innlegg

Hun så alt jeg skrev ja? Da er det ikke så rart at hun begynte å skjelve i buksene. :-) heyyou

Ta vare på familien din du, og ikke glem å henge opp lampene. :hug:

Med hilsen megabillig.com

Tror du ikke jeg klarte å løpe fra maskinen med dette vinduet oppe:P Hun leste det, alt sammen:/

Mvh

Simon

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hun så alt jeg skrev ja? Da er det ikke så rart at hun begynte å skjelve i buksene. :-) heyyou

Ta vare på familien din du, og ikke glem å henge opp lampene. :hug:

Med hilsen megabillig.com

et spm. faller du så lavt at du må reklamere i "mvh:" linjen? etter normal høfflighet skriver man navn og evt etternavn i en slik linje.

mvh: Vemund Simensen sombrero

blend: danm så koselig! :fingers: nesten så øynene blir våte her, nei, vent, det var bare magen som vrei seg i latter.... chicken :rolleyes:

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får skaffe dere kjæreste med felles interesser, og om ikke vise litt forståelse for at noen synes det å ha bil som hobby er helt bort i staur og vegger...mamma f.eks...hehe hun fatter ikke å begriper hvorfor jeg har en så totalt unyttig bil og hvorfor i all verden jeg bruker såååå mye penger på den. Men men mamma er jo trivelig for det da..Typen derimot er like gal etter bil som meg og vi bruker å gjøre ting sammen... Bortsett fra når jeg legger om til sommerdekka, jeg HATER å bytte fordi det er så lite plass til hjulkrysset i felgene så jeg sitter der å banner og prøver å lirke hjulkrysset på plass for å stramme...da er det best å holde seg unna har han funnet ut.. hehe :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ønske deg kompressor og luftverktøy med moment ++ til jul/bursdag så går nok dekkskiftinga som en drøm, hehe :D

må ALLTID skru til med håndmakt, jeg prøvde å kjøre med kompressor tilskruing, funka i 2 dager, så var alle boltene rundt bilen løse...

så du må nok stramme uansett! notin

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kompressor, synd den dingsen jeg trenger for å skifte dekk er så dyr. Eller mulig Biltema har noe da..men man bør jo sjekke manuelt etterpå...og sist var boltene skrudd altfor hardt og jeg hadde et satans strev for å få de løs..stod å hoppa på hjulkrysset og sa en god del mindre pene ord ;)

Men da er det jo fint å syte til Henning...greit å få hjelp med alt som ikke er så morsomt. sombrero

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, et triks: Fin en rørbit på ca en meter som passer inn på en av endene på hjulkrysset. Legg røret i anlegg mot skuldra mens du stabiliserer med hendene.

Så retter du deg bare kontrollert opp og bolten skrur seg løs.

Kraft*arm vettu ;)

Så slipper naboungene å lære seg nytt vokabular hver gang du legger om, hehehe :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt anlegg:

Sitat venninne: "Hva er det som rister slik?" Jeg åpner bagasjerommet og peker på 2 x Cadencè UD12H.. Fikk et "Hva skal du med høytalere i bagasjerommet for'a?" tilbake.. lol

Heh.. Da skal du bare svare "Det er til deg det, for at du skal ha noe å høre på når du ligger baki der. Ja, for du tror vel ikke at du får sitte inni bilen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider